|
|
|
|---|---|
|
Hello alla glada BMW-älskare. Skulle behövt lite hjälp och råd ang. larm till min 325iC -93. Vilka fabrikat är bra? Har hört talas om bla. Cargard samt Combigard. Någon som har erfarenhet av dessa? För och nackdelar? Har fått ett pris på Combigard -larmet och kan jag få instalerat och klart för 2995:-. Cargard-larmet verkar vara lite dyrare så vad skilljer dem åt? Även öppen för andra förslag på fabrikat... Mvh // Jimmyboy | |
|
Combiguard?? Är det godkänt? Gå in och kolla på www.all-tech.nu. Där kan du hitta Cargard 850S installerat och klart för 4395:-. Det är ett mycket bra larm (+startspärr). Har du startspärr i bilen redan kan du få Cargard 950S för 3495:-. |
|
| Någon som vet vart på nätet man kan hitta Combigard??? Eller ev. telnr.? | |
|
har aldrig hört talas om det... själv har jag Carguard... och tycker det funkar bra. annars finns det ju DEFA också... Här har du lite information. Länk Mvh Johan |
|
|
Combigard säljs väl av clas ohlson, tror jag kostar väl kring 17-1800:- inte mycket att ha enligt mina erfarenheter... satsa på ett cargard.... E-30 alpina köpes...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.