|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som vet vad detta är för något? Länk eller om den uppfyller någon funktion. Den sitter lite ivägen för mina högtalare och jag undrar om det är OK att klippa bort den..? | |
|
Vet inte hur viktig den är, men jag vill passa på att berömma din bild! :) Inte en chans att man inte skulle fatta vilken del du menar! Haha! |
|
| hehe okey.. ingen som vet? | |
|
wow, är det bandpassbygge jag ser eller är det bara portat låda med portat genom hatthyllan? ja ja, åter till ämnet... Det är säkert någon (enligt besiktning) uppstyvande del... men när hatthyllan kommer på sen så syns det ju inte... bara slakta på, har aldrig varit med om att något fått problem utan den... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
vet inte vad det är på gång.. :P hittade bilden på internet och lånade den för att markera ut vilken del jag menade.. så det är inte min bil.. nä, det syns ju inte när hatthyllan kommer på.. :) då blir det till att slakta på så fort jag har hittat en plåtsax.. |
|
|
Jag kan inte se den första bilden, men jag chansar på att detta rör mina förundringar.... Någon som har erfarenhet av att ta bort hatthyllan på en 325 coupé -93 ? så jädra mycket plåt, inga anmärkningar på att ta bort skiten? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.