AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
679

Billigaste M-tech II paket till E46

bole
Går i tankar att köpa en M-tech II paket till min E46-a 323i sedan.. nån som vet/har sett det billigt någonstanns? Tyskland/Sverige?

Tack i förhand

---
Min:
Länk Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Säkerligen något billigare i tyskland om du har vägarna förbi. Jag tror att du ska satsa på ett original. Oftast överlägsen passform och kvalité.
bole
mm det är klart men ingen som vet någon prisuppgift eller nån handlare som man kan köpa av?

---
Min:
Länk Länk
Ge
64
Georgio
328Ci -00
Se annons pa bmw-borsen. Finns komplett paket for 6950 kr. kostar 11500 pa BMW.

Kopte mitt fran Tyskland komplett for 7500 inkl frakt.

Att få tag i det billigare än hos stylabilen.se skulle jag tro är stört omöjligt. Lägger du dessutom på bensin och båtöverfart så kan jag garantera dig att så är fallet.

Skall du till tyskland i annat ärende är det ju en annan femma.
Men tänk på att ett m-sportpaket i sina orginalkartonger inte går in i någon e46a inkl touring. De får till en v70 och uppåt för att fixa det.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
bole
wendtan jag förstod inte

"Men tänk på att ett m-sportpaket i sina orginalkartonger inte går in i någon e46a inkl touring. De får till en v70 och uppåt för att fixa det."

vad menade du?

---
Min:
Länk Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kartongerna får inte plats i någon e46a. Alltså du kan inte transportera hem paketet från tyskland såvida du inte har en Volvo V70 eller större bil.
bole
Roger that ... men om man lastar på taket då?

---
Min:
Länk Länk
Bole: De börjar alltid regna när man har något i pappkartong på taket enligt min erfarenhet. Sen tror jag inte takräcke + tung last + autobahn är någon bra kombination.

Man skojar inte bort storleken på kartongerna, jag lovar dig :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.