|
|
|
|---|---|
|
Känner mig lite sugen på en E32, haft mina mest underbara upplevelser med denna modell, och då pratar jag inte om aktiviteter i baksätet utan bakom ratten... Kollar därför lite runt för att se om man kan få uppleva detta igen, finns det någon som kan tipsa om en 735 eller 750 som är värd att lägga sina vantar på, eller rättare sagt putstrasa.... | |
| Skulle en 750 IAL '89 i prima skicka vara något? 17' mil och gråmetallic och skinn. Det är inte säkert att den ska säljas dock men om tillräckligt stort intresse finns så kan man ju överväga det. | |
750iAL |
min finns ju med.....kanske...18300mil.. |
750iAL |
ja kan tänka mig att släppa min nu när frugan ska ha knodd o staten höjjer skatterna på drivmedel o fordon.. bmw 750ial 88 diamantschwarzmetallic buffelskinn i hela bilen:-) träpaneler stolar med 3 minnen el baksoffa dubbelklima ABS nyservad med olja stift o filter nykollade bromsar 17" z3Mcoupe fälgar med bra däck 225 resp 265 i bredd automat givetvis 18200 på mätaren.. välservad motor som inte låter illa överhuvudtaget..praktiskt taget knäpptyst inna gaspådrag då den mullrar skönt som om den vore ny.. inget missljud i vare sig låda eller drivning... underbar helt enkelt...intresserad maila till jonazc@hotmail.com |
|
Du frågar efter 735'a eller 750 vad är det för fel på 740? ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
750iAL |
740 har ju en underbar v8...inget fel på dom..kanske e det ovetskap |
|
750iAL, I din text i galleriet står det ju att pärlan rullat 29 000 mil...? :) |
|
|
Mätarfiffel på G :( ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Inte för att vara elak men 29000 har vi hört i inlägg tidigare också... //Magnus |
|
750iAL |
ja inna ja bytte mätaren ja.....299960 plus 50 mil till blir 18200 på min nya mätare.. |
|
då kan du inte säga att den gått 18 000 mil... vore ju inte så snällt mot nästa köpare... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.