AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
443

BMW Solna

Ri
137
Ricobmw
BMW M6 Cabriolet 2007
BMW X5 4,6is-2002
Har någon erfarenhet av BMW Solna's plåtreparationer och lack.

Rikard
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
De har ingen plåt o lack. Detta görs på BMW i Tyresö.
Mi
542
Micke R
328i -98
Jepp. Jag fick en vägskylt över bilen då de lade ner fjärrvärme hemma hos mig.

Tyresö är bra. Jag fick dock förklara att bilen var VIKTIG för mig! Det första försöket var inte ett snyggt resultat så de fick göra om det - då blev det som nytt! Det går inte att se var skadorna varit.

Den killen som "handlade" min bil var jävligt service-minded!

Verkstaden ligger dock jävligt dumt till! I Tyresö! Det tar ju en time dit om man inte lör på natten....

Mvh / Micke R
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Jag har haft två av mina tidigare "älsklingar" inlämnad på BMW Solna på reparation och jag har varit missnöjd båda gångerna, trots att dom fått göra om jobbet så blev det inte riktigt bra + att jag inte fick tillbaka bilen i utlovad tid och det har varit en massa strul och tjafs båda gångerna...

Sist när jag hade en bil där och kom dit för att hämta den så hade dom inte ens reparerat klart fast dom påstod att den var klar, nästa gång jag blev dit kallad för att hämta bilen efter reparation hade dom "tappat bort" den... Man började dra liknelser till Roy & Roger´s mack (Har ni sett en vit Opel...)

Jag tycker verkligen BMW Solna suger...Jag kommer aldrig lämna in en bil där för reparation igen i alla fall. Jag kommer att lämna in bilen på ett mindre ställe där man har mer personlig kontakt med dom som har hand om bilen. I Solna verkar det inte finnas någon som tar på sig ansvaret, jag fick som svar när det blev som det blev att "så kan det tyvärr bli", snacka om att man blev ännu mer uppretad då.

Jag hoppas att dom har gjort bättre jobb åt andra annars kommer nästan alla BMW snart se ut som "hemma-mekade lik".

Lycka till förressten!!!
Jag har haft min bil inlämnad i Solna för omlackering av bakskärmen efter nyckelrispning och det blev väldigt bra gjort. Om den varit i Tyresö för själva jobbet vet jag däremot inget om!
na
59
nagguks
325i Cabriolet -94
Hade min inne för en parkeringskada vid Tyresö..
Kanon jobb.. syns ingenting :)

Stort minus för att det tog över en vecka att fixa en liten buckla på bakre skärmen dock.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.