|
|
|
|---|---|
|
Når jeg går inn og ut av bilen i løpet av dagen /åpner og lukker dører, spretter gjerne bakluken litt opp og melding "Bootlid Open" i displayet. Dette selv om soft-close-mekanismen har trukket døren inn til låst stilling. Skjer også selv om jeg har litt lufting i vinduer. Er klar over problemet med tett bil og overtrykk ved smelling av dører. Men ER den låst så skal den vel også VÆRE låst, og ikke sprette opp i tide og utide? Noe jeg kan gjøre med dette, stramme mekanismen på noe vis? | |
|
Jag hade samma problem med min, men jag gjorde rent rutan som också kan öppnas och drog igen den lite hårt. Lampan är släckt alltsedan... 525iTouring |
|
|
Den lilla "slangen" med kablar i skall Du nog titta på. Inte helt ovanligt med kabelbrott i denna. Ger olika effekter beroende på vilken/vilka kablar som går av, bland annat det Du beskriver. Carl |
|
|
"Slangen" som sitter mellan kaross och baklucka... Carl |
|
|
Hade problem med att glasluckan bak öppnade sig i sommras under semestern, kollade sladdarna inga fel. Det var låshandatget í glasrutan som var slut, bytte skälv, det satt fast som bara den jag fick borra sönder handtaget, lirka ur det ur glasrutan sätta det i skruvstädet för att få ur axeln till torkaren. Nu är det helt bra, passade på att smörja vindrutetorkararmen och satt dit nya o-ringar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.