|
|
|
|---|---|
| extraktorgrenrör m3 e36 vart kan jag få tag på ett sådan | |
|
Tror ingen gör till s-50 s52 , finns nog inget behov Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Gör det visst, Bildelsimporten har, har iallafall haft, är samma till min 325.......... Finns inte med i deras "online" katalog, men i papperskatalogen ifrån 2001 finns det. Har för mig det var supersprint och kostade skjortan....... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Det var inte till USA motorn du såg ..... Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
| jag vet att det finns till usa mod den har bara 240 hk har jag för mig?.men det finns till m3 3.0 e36 | |
| det är inte nån som vet vart man kan få tag på ett via nätet (hemsida) eller tele nr villse vad dom kostar | |
|
sandgren .. Har du märkt större skillnader i effekt när du monterade extraktorgrenröret ?!? ** be as free as you want ** |
|
|
Är möjligt att det kan har varit till USA motorn, är längesen jag kollade....... Nån som har katalogen tillgänglig?? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Tror inte Supersprint har/har haft till e36/m3 oavsett 3.0 eller 3.2 i sitt sortiment, kolla på: Länk (deras on-line katalog). Däremot har de ju som sagt extraktorgrenrör till andra e36'or som 325 och 328. //Wille |
|
| Ingen som har extraktorgrenrör på sin m3 e36 | |
|
Tjo! Finns hos Köhler racing i Ullared, kostar ca 15 000:-. |
|
| Behövs extractorgrenrör? Känner en som kör rallycross och har en 3 liters S50 med ca 400+ hk, han kör med lätt modifierat orginal grenrör. | |
|
Ehh? Vad kallar du det röret som sitter original? Jag kallar det extraktor... Men trimmar du rejält med jättearga kammar så är det nog läge att byta till grövre. Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.