|
|
|
|---|---|
| Är ju ny när det gäller bilar, men funderar över en knapp på motron som jag inte vet vad den är till för, det är vid lufinsuget antar jag? :D Så finns det en liten vitt knapp som man kan trycka in å dra ut. Vad är den till för? | |
|
Eftersom jag inte fått något svar på det och förmodligen för att inte alla har det på sin bil så har ju nu äntligen tagit kort på eländet. Detta är en 320i 92:a och det är den här vita knappen jag undrar över, vad den har för funktion. Bild: Länk MVH //Nedde |
|
|
Det där är inte några originalgrejor. Gissningsvis har den att göra med larmsirenen som skymtar till höger (inte original den heller). Du får helt enkelt prova dig fram, eller fråga föregående ägare vad knappen är till för! /// Gunnar E. |
|
|
Måste vara någon som är eftermonterat. Går det inte att öppna ock kolla om det går några sladdar till den och i så fall varifrån de kommer? ___ //Ulf |
|
|
Saken är den att jag "tror" att jag råkade trycka in den en gång å då fick jag bara kall luft in i bilen. Så en dag tryckte jag upp den och då blåste det varmt igen inne i bilen. Kan det vara något med värmen? Har inte hunnit titta närmare på det men har tänkt att göra det nån dag under sommaren nu. Sirenen är eftermonterad och det är till larmet. Men ja, vi får se vad den är till för. MVH //Nedde |
|
| koool en mystiskknapp, kan det vara +20hkr? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.