|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder...hmm ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing | |
|
Ja, ett tråg från en M30 passar på en annan, men sen om det passar i bilen i fråga är en annan sak! 528 E28 har samma tråg som 535 E28, medans E34/E32 har ett annat tråg liksom oljepump. ///Magnus |
|
|
Tack... Ska väl nämligen i med en 3,5 underdel i min 528 e28 men ska behålla mitt org oljetråg... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
Det finns en sak som skiljer M30B28 tråget mot M30B34 tråget. I B34 sitter det skvalpplåtar. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
OK.... Men det passar på B34 iallfall...är ju det som är huvudsaken... Nå stora nackdelar med ett B28 tråg på en B34...tänkte då på skvalpplåtanra... Vad är sånna till för egentligen...För att inte stänka upp olja på veven eller vad är det??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| njae, för att säkra oljetillförslen under tvära svängar, hårda inbromsningar/acc osv så oljepumpen inte suger luft. Inte helt ovanligt problem på ett ej bafflat tråg. | |
| Nån som har någe bilder på hur tråget från b34:an ser ut med skvalpskyddet? | |
|
Nirvana: Ok då vet man det... Hade jag nog hört/läst förut... Undra jag me om nån har bild på B34/B35 tråget med skvalpplåt??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.