|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är man berädd att lägga 70 papp på en sådan, tycker jag man avancerar ett steg och köper en fin m5 T för ett par tior till. (om man absolut inte vill ha en e-39 T) Det de andra inte har, har jag!! |
|
|
Ja Tjejer har konstiga tankar ibland:) Blev dock smått förvånad att min sambo tyckte att M5 E39 skulle vara snyggare än min tidigare Z4:) |
|
|
HUmmm. Det är nog inte många E34 som går för 70k, min är däremot i mycket gott bruksskick. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Blir det att jag köper så blir det om några månader kanske. Jag måste sälja 325:an först. Och jag har siktat in mig på 525. Det verkar den bästa kompromissen i fart/kostnader för mig. | |
|
Köp E34 Touring, det är den snyggaste kombil som någonsin tillverkats!! Alla kategorier. Är inne på min andra, är helnöjd. Förstår inte hur man ens kan komma på att en E-39 är snyggare, det är väl den tråkigaste o mest karaktärs lösa bil BMW byggt. Tur dom tog sitt förnuft tillfånga o byggde E-60. |
|
| Funderar själv på att byta till en E34:a touring eftersom jag håller på att skaffa hund. Valet är i så fall självklart. =) Finns dock ett problem, jag har inte råd med en M5:a =( Men man får väl byta upp sig efter hand. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.