AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.251

Tjejer vs. e34-kombi

Sida 1 av 2
Min tjej tycker e34 kombin är skitful. Men jag vill ha en sån.
Hur ska jag övertala henne att det är en fin bil?

Tycker alla tjejer att den är ful?
Hon tycker däremot vår nuvarande e36:a är skitsnygg. (här är den: Länk
Den är skitful!!!!
Ingen brudmagnet:) Däemot är E-39:an Touring jävligt fin!

Det de andra inte har, har jag!!
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
E34 touring kan bli "tuffa" med ett par 17tums fälgar, vita blinkers runtom o lite annat smått...!
Spelar det någon roll vad hon tycker, såvida hon inte är med och betalar bilen förstås.

Flåklypa
Flåklypa:

Hon är med och betalar. :)
Men jag hoppas att hon viker sig när hon får åka/köra en.

Jag tycker också dom kan se rätt fina ut om dom är i bra skick och har snygga fälgar. Den färg som kanske ser allra modernast ut på den karossen är nog silver.
Ke
195
Kenta-76
528iA Touring -98
Säg att det går in en stor barnvagn och många matkassar i den utan problem....=)
Byt tjej! ;)
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Jag tycker e34an är snyggare i touringutförande,även min tant gillar den så mycket att nu får man bara låna den.

mvh/micke

Länk motorsait

Länk Ny 02sida
Bu
173
Butcher
320 2.5 TIC -85
325 Touring -88
Va sur man kan bli på dom små liven ibland. Satt häromdagen och bläddrade i en biltidning och fick se en svart m5 touring i toppskick med fina 18" fälgar och lite annat krims-krams. Fin som snus va den i alla fall. Visade den för "tanten" och hon bara rynkade på näsan och vräkte ur sig:"Fy f..n va ful den va! BMW kan inte göra kombi-bilar". Kan lova att hon inte fick som hon ville dom närmaste dygnen efter det utlägget!!!
Jag menar att E34 är mkt lyckad som kombi, det är förstås svårt att tvinga ngn att tycka det iof :)
Bilar tycker jag är rätt svåra att bedöma rättvist, dom blir så förbaskat daterade och därför blir lätt "förra modellen" den "fula modellen"

Jag ¨håller själv på att leta en dieselkombi och jag letar en sen E34 pga att jag inte alls gillar E39 med sitt mkt mer runda och i mina ögon diffusa/karaktärslösa drag.

JAg tror f.ö. inte att det har ngt direkt med kön att göra, iof är min flickvän mer för E46 touring

Btw, visa henne ngn som är helt i orginalskick..ibland missar man bilens snygga linjer med massa lull-lull, E34:an ser bra ut med orginal navkapslar tycker jag :)

Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
576
ErikBerg
2002tii -75
1802 -73
Min dam gillar E34 Touring. Mycket. Låt henne köra en, och fyll skuffen med allt bagage som ryms, så ska det nog gå bra. Ställ sedan E34:an bredvid en Volvo 945, så får hon se hur en RIKTIGT ful bil ser ut.

Men du är på god väg, hon gillar ju redan BMW (E36) !
Jo jag tror att det ordnar sig. :)

Tack för stödet!
Byt tjej.
E34-touring är den snyggaste av alla touringmodeller, så är det bara.....

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Köp bilen själv, då har du större frihet. Bättre att ta ett banklån än att blanda in fler ägare på bilen. Blir bara en massa jidder då. Bilen ska vara praktisk och bensinsnål och Gud vet allt vilka andra konstiga egenskaper den tilltänkta bilen skall ha. Det slutar alltid med en V70 2.4. Det är allt för många motorintresserade killar som drabbats av det ödet.
Wi
222
Wille
330xd/t -02
Lånade ut min ifjol till 2 tjejer som skulle hämta pizza.
Och jag förstår inte vad som var så upphetsande med svart skinn som var nysmort, men de var lite konstiga när de kom tillbaks.
Men vi är alla original som tur är.

W
Visa användare
777
Frapp
323ti -98
118d -08
E34 är en bil som växer med tiden. Gör precis som ler redan sagt. Låt henne provköra ett fint ex. så kommer hon att vara såld. E34 är en helt fantastisk långfärdsbil. Man åker inte bekvämare i en sprillans ny volvo än en 15 år gammal E34!

Tjejer bruklar väl inte bry sig om hur bilar ser ut? Dom flesta ser inte skillnad på en honda civic och en M3a...
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Jag låter min flickvän vara smakråd när jag stylar bilen.
Jag lyssnade inte på henne när det gällde backspeglarna (M3-kopior i chrome), för det tycker jag ser bra ut, hon gillar inte formen på M3-speglar bara.
Men hennes åsikter uppskattas, så tjejer kan minsan tycka till om hur saker på bilar ser ut. ;-)

/Hammar
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Tycker att sedan E34 är snyggare än T, men så "SKITFUL" är den ju inte, men visst E46 o E39 T är betydligt vackrare, men vad fan, ärligt talat, låter ni era kvinnor bestämma bilen? Bara att stå på sig, visa vart skåpet skall stå... är det så jävligt, köp 2 bilar då, låt henne köpa sin, o du köper din! Pu**y control!!!
Jag tror det börjar ordna upp sig faktiskt. Hon gillar inte röven på bilen. Men jag har övertalat henne att det är en förträfflig bil att åka och köra.

Den är väldigt vinkelkänslig. Och känslig för vilka fälgar man har.

Denna är mycket snygg tex:
Länk

Medans denna ser lite blasé ut:
Länk
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Hur kan man tro att man kan få 70.000:- för en 525-94.
Det är knappt vad man får för en 523-97 idag
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.