AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
878

Värdering 523iT -99

jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Svensksåld 523iT -99, fullstämplad servicebok, 14600 mil. Komfortpaket och beigt skinn i bra skick. Lacken är i bra skick, minimalt med stenskott och inga dörruppslag. Mer info finns i min profil.

Vad kan åket vara värt?
110-130KSEK i slutpris?

/Simon
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Tror som simon_en. Gått rätt långt för årmodellen men snygg och relativt ovanlig färgkombination.

/Rickard
Jag tror på 170tkr för det är ju en så snygg bil med rätt motor.
Nä tyvärr så har simon nog rätt i sin värdering.Man är ju lite kluven samtidigt som man vill köpa så billigt som det går så vill man att sin egen bil skall vara värd så mycket som möjligt.Jag vågar inte ens tänka på hur lite jag får för min vid eventuell försäljning.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Har precis annonserat ut min -00:a.

Länk

Min är import och saknar skinn men är ett år nyare och har en del annan utrustning.
Jag satte 134.000 som utpris. Vad priset blir vid en ev. affär får vi se, jag kan återkomma om detta så kan du jämföra.

Personligen skulle jag värdera din aningen lägre än min.

Jag såg att BjörnB annonserade ut sin bil igår, jämförde med den, liknande utrustningsnivå, dock har 99an det för många oumbärliga SCHiinet, liknande miltal, men ett år äldre. Får man en aspirant norrifrån kan man nog få 130KSEK tror jag då de (tyvärr för deras skull) är vana att betala mer för begbilar. Med en aspirant från södra Sverige blir det bökigare. Kan bara önska lycka till med försäljningen till er båda!

/Simon
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Tack tack för era synpunkter.

BjörnB,

Ja, återkom gärna med slutpris på din automobil.
Hoppas verkligen att du får ett bra pris för din bil Jonas och att din nästa bil blir en......BMW.Jag verkligen bara älskar dina fälgar mmmmmums
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Tack Nisse, synd att den inte är utrustad som din, navi/tv t.ex. :)

Nästa bil blir med all säkerhet en BMW, antagligen med V8 eller V12.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Nu är min såld för 122'
Grattis till försäljningen BjörnB, hyggligt bra betalt också tycker jag.

/Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.