|
|
|
|---|---|
|
Såg en "guide" på internet om hur man bygger in diskanterna i A-stolparna. Efter att ha gjutit i glasfiber, slipat osv, kläddes allt in med vinyl. Min fråga är nu, var hittar man det? Är väl nån sorts plast, om jag inte fattat helt fel. Hur ser det ut? Hjälp! | |
|
Dörrsidor osv brukar vara klädda med vinylmatta, tänk dig insidan på en gammal Volvo 240 = Mycket vinyl. Du bör finna det hos närmaste bilstereohandlare... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
Robsarve |
Vinyl = Konstskinn gjort av PVC, PolyVinylClorid. Är lite sträckbart, vilket underlättar en del... Viktigt är att använda ett bra lim. tycker Erik |
| Vad är ett bra lim? Var köper man det? | |
|
en kille som har nicket jenscladius köper allt sitt vinyl o lim från top´n trim. Varför säger jag detta då!!! Jo, denna jenscladius är uberjäklig på att montera vinyl... :-) Gå in på hans hemsida så får Ni se vad jag menar... Han har f ö testa lite olika vinlyer o tycker att just Top´n Trim vinyl har funkat riktigt bra=hans "tips" på vinyl.... jenscladius hemsida: Länk To´p´n Trim hemsida: Länk Lycka till mvh Rutger |
|
|
Limmet jag använder heter fastbond 30 och vinylen kallas för superstretchvinyl. Tillvägagångssättet kan de på top n trim förklara när ni beställer. Mvhjens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.