AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.096

bilder på nya b7=grym

bmw alpina b3
vad tycker ni ??? jag tycker den ser grym ut

Länk
Trevlig! Nya B5 är ännu snyggare och med samma motor i den mindre 5-serien lär ju inte draget bli sämmre...
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
ojdå.. joo den va riktigt fin

BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag

B7:an är den enda E65/E66/E67 jag suktar efter, Har svårt för modellen annars men Alpina har lyckats att få den attraktiv, Helst i Alpinvitt som på bilderna då gör den sig bäst
Länk
Då tar jag hellre den en Alpina B5 till och med!

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Jag tror också att jag skulle ta en sådan. Ruskigt snygg i vit faktiskt.

//Schnitzer

Om jag fick välja EN bil i hela världen, vilken som helst, så hade det med stor sannolikhet blivit en Alpina B7. Jag ÄLSKAR den!

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
V12 LeMans
Håller med om den vita , men utan stripesen .

Skulle faktiskt kunna tänka mig ett "mindre" motoralternativ men med Alpina-stuket(inkl. våghållningen) som långfärdsvagn . (730i/730d...745i)
Cool! Riktigt snygg, mycket snygg inuti! Jag tycker att Alpina alltid varit otroligt bra med intrednings förädlingen!
Ah, underbart snygg! Alpina tar fram det bästa i E65-karossen.

Den vita är nästan FÖR läcker :)

bmw alpina b3
ojoj den vita var snygg annars brukar inte vita bilar se snygga ut men alpinas den ser grym bra ut mvh
En av världens vackraste bilar. Ändå så stor, kraftfull och vulgär. Perfekt för mig :D

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Kul sida FastSaloons.com, man kan jämföra olika data o raca olika bilmodeler mot varandra. O jo den var skitsnygg Alpina kan sina saker
den va riktigt nice

Toni
D-diddy
snygg..
kul med olika åsikter, jag tycker nämligen Alpina ofta är fula i inredningen. till skillnad fr. bayerischemotor

David.

"The unattainable is invariably attractive"
Be
216
Betioveåtta
MB C63 - 2010
D-diddy,
Förklara Dig angående "fula i inredningen"??
Mina gener kräver detta svar :))))'
// Martin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.