|
|
|
|---|---|
bmw alpina b3 |
vad tycker ni ??? jag tycker den ser grym ut Länk |
| Trevlig! Nya B5 är ännu snyggare och med samma motor i den mindre 5-serien lär ju inte draget bli sämmre... | |
|
ojdå.. joo den va riktigt fin BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
B7:an är den enda E65/E66/E67 jag suktar efter, Har svårt för modellen annars men Alpina har lyckats att få den attraktiv, Helst i Alpinvitt som på bilderna då gör den sig bäst Länk Då tar jag hellre den en Alpina B5 till och med! Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Jag tror också att jag skulle ta en sådan. Ruskigt snygg i vit faktiskt. //Schnitzer |
|
|
Om jag fick välja EN bil i hela världen, vilken som helst, så hade det med stor sannolikhet blivit en Alpina B7. Jag ÄLSKAR den! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
V12 LeMans |
Håller med om den vita , men utan stripesen . Skulle faktiskt kunna tänka mig ett "mindre" motoralternativ men med Alpina-stuket(inkl. våghållningen) som långfärdsvagn . (730i/730d...745i) |
| Cool! Riktigt snygg, mycket snygg inuti! Jag tycker att Alpina alltid varit otroligt bra med intrednings förädlingen! | |
|
Ah, underbart snygg! Alpina tar fram det bästa i E65-karossen. Den vita är nästan FÖR läcker :) |
|
bmw alpina b3 |
ojoj den vita var snygg annars brukar inte vita bilar se snygga ut men alpinas den ser grym bra ut mvh |
|
En av världens vackraste bilar. Ändå så stor, kraftfull och vulgär. Perfekt för mig :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Kul sida FastSaloons.com, man kan jämföra olika data o raca olika bilmodeler mot varandra. O jo den var skitsnygg Alpina kan sina saker | |
|
den va riktigt nice Toni |
|
D-diddy |
snygg.. kul med olika åsikter, jag tycker nämligen Alpina ofta är fula i inredningen. till skillnad fr. bayerischemotor David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
D-diddy, Förklara Dig angående "fula i inredningen"?? Mina gener kräver detta svar :))))' // Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.