|
|
|
|---|---|
|
Vid det här laget så har nog de flesta märkt att mosse har "lite" ångest beslut, så jag tänkte varför inte slå vad om vilken bil mosse kommer att köpa? M3 cab? Sedan? Eller blir det en Nissan Micra? :-) Jag tror mosse kommer att köpa den här: Länk Klas, hoppas du inte tar illa upp! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
| En Nissan ///N som blev nämnd tidigare kanske?:) | |
|
Jag tror han finner nöje i att inte hitta rätt bil :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Men vad nu!! :-) Jaja, gissa ni...chansen att ni gissar rätt är mikroskopisk! |
|
|
Den där var ju svindyr! Här är ett bättre alternativ: Länk Mvh Johan |
|
|
Är de dumma mot dig Mosse? :) Jag tror på denna: Länk Fast egentligen tror jag att vägen är viktigare än målet i det här fallet... Jens |
|
|
Jag tror det blir en dakalgul M3 i strikt originalutförande a la orange blinkers :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
(dakalgul = dakargul) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Säger som Brasse... Felfelfelfel!!!! ;) |
|
V12 LeMans |
röstar åsså på Isettan (kult) ;-) |
|
Men OK...bara för att jag blev så RÖRD över att jag fick en egen tråd...så ska jag avslöja... :) Kombi känns för stort & onödigt, & jag vill ha mer pulver. Eftersom jag även kör hoj, så blir det ekonomiskt oförsvarbart med både bruksbil, sportbil & MC. Så nu blir det, OM jag lyckas pruta ner bilen lite till, en E36 328 sedan, Bostongrön, sportstolar, delskinn, M optik, M chassie, 17" Ser ut såhär, & anländer, om allt går vägen om en vecka.. Länk Så alla hade fel... ;) |
|
|
Så alla hade fel...? Bilen har väl inte kommit än.... ;) |
|
| 328...blä vilket M-substitut ;) Hade inte du en M3 wannabe redan? Nu en till? ;) | |
| Han kommer nog till insikt och köper sig en lätt rostskadad Nissan //N. | |
|
mosse: Om allt går som det ska du köper 328:an och sedan skulle ändra dig framåt våren någongång så kan du ju skicka iväg ett mail. Tror jag kan vara lätt spekulant på något sådant då. :) |
|
|
Lite kort från en M:) Jag har lovat migsjälv redan efter första M'en att inte köra annat än M:) I somras då jag i dumhet köpte Z4, tänkte glassa mig i solen:) Ångrar jag så nu att jag bytte bort min Fina E34 M5:( Nåja inte kan man ju samla på sig bilar heller... Eller visst kan man om man har råd. Men som tidigare nämnt hade Z4 i 3månader och 600mil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.