|
|
|
|---|---|
|
hej hopp! så har det då blivit dags att sälja e36an till förmån för privatekonomin och 02 touringen, behöver lite hjälp med prissättning, bilen är som följer: 320 coupe -93 snart 20000 mil mauritiusblå metallic taklucka är väl det enda förutom standardgrejorna importerad 2001, jag är 5:e ägaren totalt 17" mas italy sommarfälgar med däck på, bakdäcken är dock slut, fram är där 3 mm kvar, fälgarna i fint skick vinterdäck på orig. fälg (bra skick) som rullar iaf en säsong till servicebok finns men är inte välstämplad, dock finns en pärm med massa papper såsom besiktning, kvitton på inspektioner och delar som är bytta. Omlackad framtill (huv,skärmar,en bakskärm samt ena tröskeln) på grund av extremt mycket stenskott och repor. Bakre stötfångaren omlackad förra veckan på grund av repor. Vita blinkers runtom. vad kan man räkna med, jag tänkte mig 45 med viss prutmån. Funderar på om det är värt att vänta tills april och ta ut den då, besikta och sälja då (kanske ger lite mer i priset) eller ställa på nu i februari, besikta och försöka sälja då. Vill helst inte ha den ståendes längre än nödvändigt då pengarna behövs...vad säger ni ? MVH Johan K | |
|
Jag tycker du kan börja med ett annonspris på 45 kkr men var beredd på att pruta då, se hur många som nappar, vill du bli av med bilen snabbt så tror jag slutpriset måste ner på ca 35 kkr. Minus för slitna däck och avsaknad av AC och skinn. |
|
|
precis den prisbilden jag tänkt mig :) jo ac och skinn drar ju ner priset en del, har funderat på att köpa nya bakdäck ifall jag skall använda den. Men då är jag iaf inte helt fel ute! MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.