|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Har hittat denna i Tyskland, ser MKT fin ut, följande utrustning: Bostongrön met Sportstolar Delskinn Armstöd i skinn Stora datorn CD stereo Dubbla Airbags M sportratt M sportchassie M optik, spoliers Taklucka Manuell klima M52 motorn Siemens inbyggd telefon 4 nackstöd 12.300 mil Velourmattor 2 ägare 3:e bromsljus 17 fälgar MKT fräsh bil! Får den för ca 47.000:- Känns grymt billigt... Vad tror ni? se bild! Länk | |
|
Vill inte låta negativ men det är väldigt vanligt eller nästan sagt en "regel" att bilarna alltid har gått runt 12 000mil. Värt att kolla upp mätarställningen noga som vanligt vid import. Annars verkar det ju billigt, även om skicket skulle varit det avgörande för mig. Lycka till om du köper den. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Skicket verkar MYCKET bra.... Tack, vi får se hur det blir. Håller med om att 12.300 mil, verkar alla bilar ha rullat! ;) |
|
| Det verkar som ett mycket bra köp. Enda minus är väl att det inte är en 96:a, vilket betyder lite småsaker som aningen sämre rostskydd samt skruvkliman och inte knappkliman. Klimaprylen är ju i och för sig en smaksak vilken som känns bäst. | |
|
Du verkar aningen ambivalent, mosse ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Och du verkar vara överallt Olof! *haha* | |
|
Du menar att jag är i alla dina trådar och kladdar? Can't help it ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Just det ja! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.