|
|
|
|---|---|
|
I mitt spanande efter M5 -99 såg jag denna, om annonsen stämmer kan det kanske va nåt? Länk | |
|
Både "Traktionskontrolle" och "Stabilitätsprog. (ESP)"?? Är det det samma som ASC, ASC+T för DSC kom väl inte förrän på e39. Eller har Alpina några egna säkerhetssystem? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Mellan 08/89 och 03/94 tillverkades Bi-Turbon, så det måste verkligen vara en sen upplaga. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
| EZ kan ju vara 06/94, tillverkningen tidigare... Ser ut att vara i mkt fint skick om man kollar på inredningen!! | |
|
[Mange] Visst kan det vara så, men jag tror ju inte att en bilfirma beställde bilen för att ställa ny i hallen? Bi-Turbon gjordes på beställning som jag har förstått det. Kan ha fel också, Men bilen såg ju jättefin ut! Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Den verkade fin. Jag skulle dock inte vilja ha de vita blinkers som satt på. //Schnitzer |
|
|
Jag har pratat med firman och bett om att få kopior på servicebok .... i en månad ! Bilen har nr 464. Killen pratar tyska med en rejäl brytning..... Ando |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.