|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hittade några bilder på E90 i trafik. Bakpartiet är enligt mig den klart minst lyckade vinkeln :) Frågan är om jag någonsin kommer vänja mig.... Länk Länk Länk Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Böjd att hålla med. Bakpartierna på de senare modellerna, med början från E65, har blivit märkligare. Framifrån ser E90 grym ut, den stilrena klassiska "E46-looken" med en modern touch... lite 1-serien över den. Bakpartiet däremot har lite japanska designdrag - nästan lite Mitstubishi Carisma... hu! Annars är bilen klockren blir antagligen en Touring nästa bilbyte (E91?). Har dom skippat de kromade ändrören på 330 förresten? Ser inte ut som det finns några på den sista bilden. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Det ser ju ut som en Nissan Primera bakifrån :| Men det bör väl kompenseras med en ny M3 ! :D |
|
| Fick en konstig känsla av fronten. Ser ut nästan som Ådi eller Rover el. dylikt. Kan inte sätta fingret på det, men nåt är de... Hoppas det ser bättre ut i verkliga livet. | |
Njuren |
Undrar när Coupen kommer? BMW - i nöd och lust? |
|
Carl L: Detta är den slutgiltiga versionen. Även jag hoppas den kommer se bättre ut IRL. Njuren: Den brukar följa sedanen med ganska exakt ett års mellanrum. Dvs våren 2006. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Va är detta för nånting??!! Sa samma sak innan man sett nya 5-serien i verkligheten,den börjar man vänja sig vid rätt bra nu,men jag undrar verkligen om de hjälper att se en E90 i verkligheten några gånger? Va brukar man säga om bmw? -Tysk ingenjörskonst! Men vart har den tagit vägen?? |
|
Gemini__ |
Supersnygg! Bakpartiet var kanske inte riktigt 100%-igt, men annars mycket vacker. Mvh: Thomas |
| Den tyska prislistan påstår att kromade rör är standard på 330. | |
|
Riktigt snygg tycker ja! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
Buspelle |
Mycket snygg. Inget större fel på baken heller. Dock lite tveksam till det där massiva krominlägget i njurarnas övre del. |
|
Skitsnygg! Framifrån såväl som bakifrån :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Mycket snygg sett ifrån alla vinklar tycker jag. Tyskingengörskonst när den är som bäst. Nya touringen borde väl vara i stort sett lika stor som nuvarande E-39ans touring invändigt,är det någon som har några måttuppgifter på nya touringen. |
|
| Rover? Länk | |
|
Fronten är kalassnygg! Från sidan sett är bilen elegant och sportig. Bakpartiet är mycket lyckat sånär som på själva baklysena. De ser "japanska" ut. På det stora hela en mycket vacker bil. Med ett viss minus för baklysena. Med andra baklysen (tex E36 eller E46) hade E90 varit en "perfekt" 3-serie. Det är helt klart den snyggaste nya BMWn. Slår nya 5- och 7-serien utan problem rent designmässigt. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Jag tycker ändå bakdelen är ett lyft jämfört med E65, behaglig i jämförelse. Dessutom om man väljer bort navi(dvs om man hittar själv;-) så slipper man hangaren i mitten av instrumenbrädan. Då blir den enligt min mening riktigt behaglig den med.. Det blir nog att byta "ner" sig till 3-serien om något eller några år. Synd bara att de inte har 6-cyl kvar i 320 versionen, för jag vill inte gärna gå ifrån 6-burkar:) |
|
|
Vrålsnygg! Längtar efter provkörning! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
SpineKracker |
Nja jag håller nog inte med om att den är snyggare än 7-serien. Bakpartiet är inget vidare alls! E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
Lustigt att den är tyskreggad. Bilderna verkar ju vara från USA. /Johan |
|
|
wendtan: Jag vet självklart att det är det slutgiltiga utseendet på bilen. Har haft E90-katalogen i PDF-format några månader nu... Kanske formulerade min kommentar lite dumt. |
|
snocrash |
Har sett ratt bra bilder pa Coupen i tidningar (namligen tyska auto und motor sport), men hittar inga bra pa natet. Ingen som har lankar? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.