|
|
|
|---|---|
|
Jag är i bilbytartankar igen och ska sälja min 330Ci..men det får bli privat. Har aldrig sålt en bil privat innan och behöver lite goda råd. Samt vad jag borde få ut för bilen. Info: Komfortpaket, Topazblå metallic Mil : 5.800 ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Airbag A-stolpe, Airbag sidor fram, Elspeglar, Eluppvärmda ytterspeglar, Elutställbara fönster bak, Farthållare, Färddator, Regnsensor, tygklädsel, Stolvärme fram, Xenonstrålkastare, Elfönsterhissar fram, BMW fjärrstyrt centrallås, BMW stöldlarm, BMW startspärr-immobilizer, ASC antispinnkontroll, Yttertemp. Mätare, Multifunktionsratt läder, BMW Aluminiumfälgar 17" , BMW Radio Business CD RDS, Fällbart bakre ryggstöd, Strålkastarspolning, Dimstrålkastare mm Vad bör jag ta ut för bilen? Avslutningvis, vart är bästa stället att sälja bilen på ? Tacksam för svar | |
|
Min gissning hamnar på 210-215 kkr. Bilen kommer bli lite mer svårsåld pga avsaknaden av sportstolar. Är den svensksåld? Angående annonseringsställen är det väl Bmwbörsen och Blocket som jag kan rekommendera. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.