AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.810

Skämtig, men vad kan den vara värd?

Sida 2 av 2
haimaul : Du har rätt i det Du skriver, en epa får ha 2 växlar men får gå hur fort som helst, däremot så får den inte köras i mer än 30 km/h. En a-traktor måste vara spärrad så att den bara kan gå i 30 km/h.

Johan M3 : En a-traktor är väl en helt ok inkörsport till att köra bil om man är bilintresserad?... Men det är ganska frusterande att köra 30 km/h, fast jag tror nog inte att det är så många a-traktorer som bara gör 30 km/h, de flesta har nog nån finurlig spärr så att den kan gå fortare!

:)
er
375
erc
218i Active Tourer -16
Som infödd värmlänning var det en våt fantasi för en sisådär 16 år sedan att bygga a-traktor av en Porsche 924... :) Ni kommer väl ihåg hur långt ett år var på den tiden? 16 år och hela TVÅ år till körkort (för bil) kändes ju som en evighet... Nu går ju två år på en dryg kvart.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jag har liten förståelse för hur man frivilligt kan sätta sig en en A-traktor, jag skäms ju nästan om jag åker i en bil med tonade rutor och stripes.
-BeeMWe-
Runt 20 papp för en 16åring

Och 5 papp för mig

Är den värd...
J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
Väldigt fin. Samtidigt ett vansinnigt slöseri att göra A-traktor av en så fin bil. Jag kan tänka mig att ägaren är stolt. Men det måste som sagt vara frustrerande att endast köra 30km/h med den fina 525:an.

Vore jag 16 skulle jag säkert vilja ha den. Men att betala 45000:- skulle jag aldrig göra. Inte mina föräldrar heller. De skulle nog hellre bett mig vänta och lägga pengarna på en riktig bil 2 år senare istället.

///M som i M52TUB25!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.