|
|
|
|---|---|
Marquez |
Någon som känner till Turkos M3a 94 eller om de var 95a med 18" fälgar utan servicebok. Nyimport! Är det nån som har hört eller vet nått om denna bil, turkos måste juh vara omlackad? och utan servicebok. Funderade på denna i sommras men han hade ett pris på 160' så de vart en annan. Skulle vara kul och höra om det är någon som vet nått om denna bil... Mackan |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
turkos fanns som individual, fanns en sådan (m3 cab) utanför Gävle för några år sedan. men samma färg på inredningen. |
|
Tjena.. Jag har sett den här på bmwPowers annons för ca:1månad sen den var grymt sänkt.. |
|
Marquez |
Såg oxå den ganska nyligt på BMW börsen. Ingen som bor i Linköping som vet nått om bakgrund/historia på den? |
|
Tjena. Vet inte så mkt om den, men kan iaf meddela att den vart såld. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Marquez |
"bumper" Okej, vet du vart den finns nu?? Undra vad han fick ut för den :) Mackan |
|
Tjenare igen. Den gick till Göteborgsområdet. Priset är jag inte så säker på. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Marquez |
Okej... Mackan |
Marquez |
Såg den till salu nu för 150000:- på en bilfrima i Askim (Göteborg va?)...Colorconcept stod det tror jag Så då var de uppklarat. -Mackan- |
| ja det finns en förstörd bmw i nån bebisblå kulör med ace 18" ägaren jag vet ej om det är nuvarande men han heter henke, bilen är omlackad importerad samt motor bytt alltså ingen individual från fabr. tips kolla motornr. | |
|
Du Mackan jag sa fel olja till dig tidigare. Jag sa att jag hade Castrol TSW men den heter visst TWS. Har du servat än??? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
Marquez |
"Johnte" Japp, nu är den nyservad. Fick byta Stift, Olja, Filter, Några lampor, Bromsklossar fram. Kommer inte ihåg vilken Castrol olja jag hade i gick iaf på typ 1500:- om jag inte minns fel(7 liter) "Johan Carlsson" Vart bor du? Gbg eller? De låter inge vidare det där med Omlackad och motorbyte. Stod Indivdual på firmans säljes annons :) -Mackan- |
|
Marquez lägger du 7liter olja i din motor?? "See you at the Rödljus" |
|
Marquez |
Enligt BMW går det iaf i 7 liter. Ja! -Mackan- |
|
6 cylinder = 6 Liter eller har jag fel?? Jag serva min förra veckan då la dem 6 liter inte 7 konstigt.. "See you at the Rödljus" |
|
|
Det går i 5,5 liter i en m3a iallafall min och får man i 5,5 liter ska man ha "tur". Men kostade oljan 1500 typ så fick du förmodligen Castrol TWS om dom nu inte blåst dig men det tror jag inte. Vad gick hela servicen på föresten? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Jag hade castrol RS i den gick på 800:- om jag mins rätt.. "See you at the Rödljus" |
|
Marquez |
4500:- gick den på. Arbete tog dem 1000:- för... -Mackan- |
M-3 |
Känner killen som ägde bilen och visst var bilen omlackad pga någon avundsjuk jävel repat bilen... mycket konstigt skitsnack här,bilen är importerad 97 och med servicebok.. killen har lagt ner hur mycket tid som helst på den..och den är jävligt fin..kanske lite hårt körd:)..så förstå sig påare som inte vet något borde inte få svara.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.