|
|
|
|---|---|
|
Det är ju en gammal 90-talsdröm att köpa sig en BMW 850, men i mitt fall lär det nog stanna vid just en dröm. Hur som helst, denna vagn på blocket tycker jag ser högintressant ut för eventuella köpare.Länk Någon här som blir sugen? | |
|
Snygg färg, ruskigt fula fälgar... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
haimaul |
Mauritiusblått är väldigt fint på E31. Fälgarna på bilden är precis som Tryggve skriver inget vidare. Övrigt: *Verkar ha gått rätt få mil för att vara en så gammal bil byggd för långfärder på Autobahn. *Namnet på säljaren indikerar "tjejkörd". Eller vill göra det av någon anledning. *Saknas AC? *Ser fin ut på bild. *Sammanfattningsvis: lite för billig för att vara sann, även om E31 verkar vara svårsålda nu. Så kolla upp allt noga. Antalet ägare i Tyskland också. Annars kan det bli ett dyrt, om än ack så vackert, äventyr. __ When in this charming car, this charming man... |
|
Håller med haimaul, kolla bilen noga. Dock var ECC standard på 8an. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
750iAL |
hmm va det inte denna bil som uppgavs bli stulen varenda gång den lämnades in för service o dyl på mölndalsvägen i gbg... tror hon hette christina... |
|
Nej jag tror inte att det är den bilen som blev stulen flera, det är en annan som har varit utannonserad har också, om jag minns rätt. BMW CS #5139 |
|
|
Färgen på skinnet är helrätt. Jag vill ha ljusgrått/vitt i min bil. Jag är fördomsfull, när jag ser ett kvinnonamn i en sån här annons så tänker jag direkt att det e säkert morsan kristina som står på bilen, sonen som "äger" den. Trånssynt kanske vad vet jag. Strunt samm egentligen. Är det någon som vet vad det kan kosta att klä om vanliga stolar till skinn? Är det svindyrt eller tänkbart? Nån som har någorlunda aning? |
|
|
Fälgarna kan man byta, men 99K för en bil som kan lätt kosta 50K i 1:a service? Knappast. Även om man blir sugen på handla... M3/// Mullret |
|
|
supertrevlig bil om man vill betala massa pengar i bensin å dyligt. =) Fast de e klart man vill =) Man åker som en kung, och fälgarna går som sagt byta. Var försiktig däremot, om det är en problembil e det inte kul för plånboken. Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
bmw,m3 |
Hej! Har mailat ägeren på bilen verkar vara en bra bil men får inte riktigt alla svar jag vill ha. någon som vet något mer eller varit å kikat på bilen? Mvh |
bmw,m3 |
Hej igen! Tog ut ett fax på bilen, kristina har ägt bilen 2gånger i sverige antal ägare i sverige 3. Mvh |
bmw,m3 |
Hej igen! ingen som vet nåt om den bilen? Jag kanske ska byta bort min bmw M3,A-94 mot den men har inte riktigt bestämt mig än vet ju nu vad jag har och man vet ju inte om den är felfri och välfungerande på alla sätt å vis. ingen som vet nåt om bilen den finns i värnesborg. Mvh ps hade ni byte bort en m3 mot den? ds |
| Behåll din M3 tycker jag! | |
bmw,m3 |
är de inte lite kepigt att annonsen är borttagen men bilen finns kvar för försäljning hmm? |
|
Behåll M3:an!! Mycket mer körglödje & garanterat mindre problem...billigare i drift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.