|
|
|
|---|---|
|
Enligt en som arbetar på SvenskaBilProvningen ! Fr.o.m 2003 blir det förbjudet att ha spoilers på ej helbilsgodkända bilar.. | |
Jompa E |
Det kan inte va möjligt! De kommer ju inte funka! hur många är det inte som har extra spoiler på sina bilar! /Jompa E36 cab |
|
Stämmer det verkligen? Det måste vara ett mycket dåligt förslag som jag hoppas inte kommer att genomföras. //Schnitzer |
|
| Snygg BMW behöver ingen spoiler... det är mest för 3 serie killarna.... | |
| Enligt välinformerade källor har jag även hört att barometer i kupèn kommer att förbjudas. Minst lika ovärderligt! | |
| Stente! :-))) | |
|
Jag skrev bara vad han sagt ! Och om det är sanning eller inte skiter jag fullständigt i då jag inte har en plastbil =) |
|
| Är det någon som har spoiler på sin bil för att det egentliga syftet, och inte bara för att vara en 316-M3wannabe eller ha en Audi 80 alá S2 ? | |
|
Jag hörde runt lite, och ingen annan jag kommit i kontakt med inom företaget har hört något liknande. Sen beror det ju lite hur man menar med, för en stor del av de spoilers (bakvingar) som finns på bilar idag är per definition olagliga. Jeppe |
|
|
Jeppe ! Vet inte vad han heter, men han kör en Lotus Omega ! Och som du säger så är en del redan olagliga (har själv haft en GrpA-vinge på min 240, och den tyckte inte SBP om). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.