|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vågar ge sig på reneovering av denna? Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
|
Oj,oj...Inte något för mig iaf :)))) Mvh Janne. |
|
| Kolla rosthålen på högerdörren! :) Ärligt talat - så ont om 6-seriebilar är det väl inte? Snacka om objekt färdigt för skrotpressen... | |
|
Shit, den där ser ut att ha stått på botten av Döda havet de senaste tio åren :| /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
haimaul |
Ett objekt för den händige, som det brukar heta. Är det förresten skotthål i högerdörren?! Och på huven? Spännande historik i så fall. __ When in this charming car, this charming man... |
|
Borde inte autohallen eller någon annan driftig importör kunna ta in den och sälja den som, "samlarbil, unikt exemplar, i trevligt bruksskick till person med sysselsättningsproblem":) Asken |
|
|
Undrar vad kostnaden i "slutändan" skulle bli att få denna vagn i "utställningsskick" :) Finns ju nästan ingenting som är någorlunda helt o "återanvändbart", ser det ut som ;) Gissning>>>157500 spänn ;) Mvh Janne. |
|
|
Det där måste vara bluff! För bilar som körts i tyskland rostar väl aldrig? ;)))))) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Vissa kallar det för bra bruksskick. ;) | |
|
Kalle, ha..ha... så sant så! Jag blev mest förvånad över att den var till salu! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Tänk att den bilen en gång i tiden rullat ut från fabriken som en helt ny bil... Tragiskt. | |
|
Kalle, "Wie neu!" MVH, E38B12 |
|
| f*n vilket dåligt skick | |
| Värre än min (trodde nästan inte de var möjligt), känns tryggt :) | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Lite spackel och plastic padding så är den snart i nyskick igen! Och eftersom det nog går åt en del plastic padding så kommer det ju inte kunna rosta mer på de ställena man lagar...tills sist kanske man bytt ut hela bilen till plastic padding...lätt och rostfritt ;) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| kommer osökt att tänka på frasen : lite småfix förekommer. | |
|
asså jag ser inte problemet! för alla rosthålen då :) man kan ju köpa den och lägga upp det hela som ett långtidsprojekt annars...där finns ju att göra...jag som tyckte att min 02touring var rostig...i jämförelse är det ju nyskick :) MVH Johan K |
|
|
jäklar vad dålig den var i plåten...nog den sämsta jag sett...men det finns säkert någon som köper den för att ha något att pilla med ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Synd på en så fin bil... | |
|
Eller så säger men "tjejkörd" ! ;P Ta det nu med en nypa salt ! :) |
|
| Har man vägarna förbi och råkar ha ett släp med sig är väl ca 1.300:- rätt ok för lite reservdelar. Något användbart lär det väl finnas på det där liket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.