AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.101

Bakrutevinge E34 Touring

Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Hallå där!

Jag undrar om det finns någon "styling-allvetare" här som vet om det finns en bakrutevinge med integrerat brett bromsljus till E34 Touring att uppbringa, har sett några som har sådana...ser ut som orginalet men möjligtvis är lite tjockare och är mer utdragen...eller kan dessa vara vidarutvecklad utifrån orginalet???
Titta här har diskuterats tidigare. Sök på takvinge och touring tex. Här är en sådan tråd Länk
Välkommen till forumet föresten!
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Tackar tackar

Tyvärr gick inte bilderna på denna länk om takspoiler att se....finns det någon ytterligare som har bilder på en sådan vinge och hur den ser ut monterad?
Länk
Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Hej Micke

Du har möjligtvis inte några bra bilder på denna takspoiler då den är monterad på en Touring...så man får se hur den ser ut i verkligheten alltså?

Mvh/Andreas
Länk

An
25
Andreas N.
525tds Touring -92
Tjena Micke

Okej, denna takspoiler skiljer sig inte just från orginalet alltså förutom bromsljuset då.
Var det du som tog emot beställningar angående denna takspoiler eller har ja missförstått det hela...

Mvh/Andreas
Nej, den jag länkat till är BMW original.

Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Ja, jag såg det efteråt...och jag hittade killen som kunde fixa fram den modifierarde takspoilern...

Mvh/Andreas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.