|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!!! Coupe och sedan är det verkligen samma underparti på dessa bilar??? Passar samma front på dessa bilar??? Enligt ett företag som tillverkar fronter och spoilerkit säger att sidokjolarna och fronten är samma asså dom passar på både coupe och sedan!!! Är det verkligen så???? tack på förhand!!! | |
|
till e30 är det inte så iaf, sedan är ju lite längre och så är det även till e36, iaf har sidokjolarna olika nummer beroende på om dom är till sedan eller coupe MVH Johan K |
|
|
bmwfreaken: är du säker på det? till e36 e ja nästan helt säker på att sidokjolar å front å bak passar rakt av oavsett modell... the sky is the limit! |
|
| Hmmm bak kan jag tänka mig att det inte passar och det säger tillverkaren också men fram o sido borde väll vara samma ändå om nu sedan inte är längren coupe!!?? | |
|
Köper du bmworiginal är det samma fram och bak oavsett modell, dock är det andra fästpunkter. Sidokjolarna har jag lärt mig att dom inte passar alls. Men jag kan ha fel... |
|
|
Är det någon som vet ifall samma sidokjolar passar på coupe/cab och sedan när det gäller e46??? Är dom verkligen olika långa??? |
|
| Axel avståndet är lika för sedan / coupe / touring och cabb på E46 ( 2725mm ). Så man tycker att de borde kunna ha samma sidospoilers. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.