|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
En ev. köpare till inte se ett så lågt pris först, sedan ett mycket högre och anledningen är att det är bytt koppling. Enligt mig så tillhör kopplingbyte service (skötsel som är nödvändigt). Höjer man priset på något som måste bytas ibland samt en så stor höjning så kan man nog räkna med att ha kvar bilen ett tag. //Schnitzer |
|
| Nu är priset 85.000:- | |
|
Ja, där ser man. Om man är intresserad kan man ta och pruta riktigt också :) Han verkar desperat. //Schnitzer |
|
| Köper man den bilen så är man desperat! ;) | |
|
Ja, för det är inte första gången som man ser dessa utalanden om höga effekter. Det var en som sålde en M5 3,6 som hade chip som sa till mig att den hade 360 hk. Också en jobbig typ! //Schnitzer |
|
|
En kompis till mig känner mekanikern som reparerade den efter att den vart stulen och hittad i Danmark. Han sa att den var ganska slut redan efter den trippen, man kan förstöra rätt mycket på 500 mil... E bara glad att jag lyckades upptäcka att där var ngt skumt med den då jag var där. Visste inte om det med att den varit stulen m.m... Sjöberg |
|
|
Nu är den borta... Ngn på forumet som köpt den?!? Eller var har den blivit av?! Sjöberg |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Väcker liv i denna tråden genom att meddela att bilen nu står till salu på NB bilar (VW/Audi) i Kristianstad. Priset är 105.000. 19" fälgarna, takvingen o avsaknaden av sista ljuddämparen är kvar än.. |
|
Jag vet, var och tittade på den för en vecka sen... Denna bilen är ett verkligt mörker!! Sjöberg |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
sjoberg: Ja, det är ledsamt att se. Bilens förutsättningar från början med färg, inredning och så vidare tycker jag är helrätt..men... Tyvärr ser stora delar av M3/M5 segmenten likadana ut i landet.. |
|
Länk Micke K. Länk |
|
| Den som var så fin när den var till salu på Eriksson & Månsson för några år sedan, så tråkigt att den är förstörd man har ju läst lite om den ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.