|
|
|
|---|---|
|
Gör nått åt saken och skriv på protestlistan på Länk /Matte | |
|
Länk // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
nu är listan signerad utav både mig och mor...och fler ska det bli... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Undertecknat av mig... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Påskrivet! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Samma här! | |
|
Ni alla som varit in här skickar väl naturligtvis länken till alla nära och kära och vänner och familjen, och alla ovänner och tomten också hoppas jag :) //Nisse |
|
|
Som att en lista skulle hjälpa? Vi pratar skatt! Det enda som skulle kunna hjälpa är att vi gör som ungvänsterns ordförande har gjort. En personlig sida på nätet med sig själv och ett automatvapen i ena handen och skriva ut i stora bokstäver "Ibland måste man ta till våld" mvh Kristian |
|
|
Påskrivet ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Har skrivit det tidigare och skriver det igen, vi har den regering som svenska folket vill ha och röstat fram..... Mats |
|
|
"Virrade" vad menar du med det? Sossar, vänster och miljöpartister har ju lovat att skruva upp skatter/bidrag till absurda nivåer tills dess att alla företag dött eller lämnat landet och sverige gått totalt i bankrutt och arbetslöshet. Folk röstar på dem och de fullföljer sina löften, inget virrande alls tycker jag. |
|
|
Borde finnas ett prov man måste skriva innan man får rösta. Man ska tex kunna ange dom viktigaste punkterna i partiprogramet för det parti man röstar på. Kan man dessutom dom viktigaste punkterna i dom andra partiernas program så får man extrapoäng och har därmed större inflytande vid röstningen. Skulle väll sålla ut en del misstänker man. S lever ju på sina vaneröstare som inte har en aning om vad dom röstar på. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vilket är nästan samma sak som att rösta på S/M/VPK ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
S/MP/VPK skulle det stå... ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Man skall aldrig rösta blankt! Viktigt att sätta sig in vad de olika partierna vill o kan göra! Kommande valet så hoppas jag att den röda regeringen försvinner o att vi får blått igen...verkar just nu positivt för de blåa då sossarna med bihang inte har så mkt popularitet längre |
|
|
Jag hoppas också att den röda regeringen med miljövänner försvinner nästa val... Man blir ju såååå trött på den gröna skatteväxlingen fy fan... bilen:Länk |
|
|
Janne Josefson kommer lagom till nästa val göra ett vinklat och manipulerat inslag där han visar hur borgerligheten äter små barn till frukost. Sedan kommer sossarna skrika att de lovar att höja alla bidrag till alla och vips har de återigen makten. "Det finns bara två saker som är oändliga: Människans dumhet och universiums storlek. Det sistnämnda är jag dock inte helt säker på" - Albert Einstein |
|
| Håller med k1mzo och röstade blankt finns inga andra sätta att visa sitt missnöje med partierna. Att inte rösta alls är ju "soffliggande". Och någon revolt är ju inte närastående så man gör det man kan. Tycker inte att dom borgliga är mycket bättre än dom gröna, röda. Men trött på skatterna är jag och var och varannan svensk också misstänker jag. Har skrivit under protestlistan och sett till att alla med samma åsikt inom vänskapskretsen också har det. | |
|
Märks inte så mycket här, soppan kostade 9:02 idag... Partier och dess ledare i all ära, men det som förstör mycket är ju dessa förb... politiskt tillsatta ministrar som så att säga skall ta de dagliga besluten osv. Ingen nämnd eller glömd men man skäms som svensk många gånger över allt som de gör och uttalar sig om, eller snarare brist på beslut och åtgärder. Bara att kolla tillbaka de senaste veckorna hur de lyckats, och det finns massor bakåt att kolla upp. tur det finns nåt som heter landshövdingar än, vad de nu skall vara bra till, men nånstans skall ju avdankade ministrar sitta och inkassera sina feta löner. ibland skickas de som bekant långt iväg utomlands också, f-n vet vad de kan hitta på där ute, ett är säkert iaf, de kasserar fortfarande in höga löner som tas från, ja ni vet... Tänk om ett företag skulle byta ut sina ledare och VD osv vart 4:e år eller så bara för att det varit val eller motsvarande, hur bra skulle det blivit? Men i företaget Sverige går det bra att tillsätta alla möjliga stofiler som inte har den ringaste erfarenhet av vad de sen skall besluta om, det må vara skolor, utrikespolitik, försvar osv, you name it. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.