|
|
|
|---|---|
| Finns det någon som monterat Ferrita på sin 540 undrar hur ljudet blev? | |
|
Bil & Motorteknik har en 540 E34 med Ferrita rostfritt. Låter vasst distingt, doch inte som en gammal volvo. V8:an kommer till sin rätt med Ferrita byxorna på sig. Du blir inte besviken. Låter inte för mycket i kupén heller... |
|
| Hur mycket går ett sådant på? | |
|
Ca 7500 monterat och klart. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
8.500:- monterat o klart kostade det till min 540 sedan. Vet inte om det är samma pris på Touring? Ljudet är kraftfullt (minst sagt), men absolut inte störande. Kickdown = VRÅL Lätt på foten = Behagligt, dovt mullrande Hade Ferrita på min förra BMW (740), och kommer ha det på min nästa BMW (vad det nu blir) oxå! Tror säkert att det finns någon här på forumet som kan kommentera hur min 540 låter? /Lazze Länk |
|
| Var det hela vägen från grenrören inkl kattar, eller är det efter kattarna? | |
|
Efter kattarna..och bakåt.. Jag har iofs Ferrita-kattar oxå, men kattarna gör ingen större skillnad (gentemot org) vad beträffar ljudet. /Lazze Länk |
|
|
Tack då vet jag att det blir örongodis. Priset är 8500sek Jag har en 98- touring har best hos Ferrita i KÖPNG De hadde första tid 21 feb men den som väntar på något gött... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.