|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Svensson538: Du skulle nog få jobba mer än du tror för att bli av med mig... Upp till 160 km/h har jag dig i backspegeln!!! |
|
|
Tror jag inte Lexcom,om du kollar på denna sida på prestanda på våra bilar så ser du att du "försvinner" efter 120....have a nice day...;-) |
|
| Din franske...18.7 s 160km/h Min Bmw...17.8s..undrar vem som hittar vem i backspegeln... | |
|
Skillnaden mellan era bilar kan man hitta i föraren. Flåklypa |
|
| Helt rätt! gäller även dej va..? | |
|
Vad är det som även gäller mig? Flåklypa |
|
| Du som "rastar" de flesta bilar här...det gäller väl även dej då. | |
|
Svensson538: Kan du nämna någon bil som är billigare och inte av lika ädelt märke som du får pisk av? Ge ditt bidrag till Radiohjälpen 901950-6 |
|
|
Jag fattar inte vad du menar, men skiljer det mindre än en sekund från 0-160 så kan föraren vara skillnaden, det gäller naturligtvis även mig. Flåklypa |
|
|
Hejsan! Verkar vara lite pajkastning tycker jag personligen har jag märkt genom åren att vädret spelar stor roll,inte fästet utan luftfuktigheten. Jämför en varm sommardag kontra en fuktig höstdag på hösten åker vi alla på små raketer eller??? En gång BMW alltid BMW |
|
|
Birger. Så sant och det märks extra tydligt på din turbomotor, men även på sugisar. Flåklypa |
|
| Bjoerk:kan ingen på rak arm ,men priset ska väl inte ha nån betydelse för farten eller? man får ju vad man betalar för. | |
| Sen åt andra sidan så har jag inte 235hk utan245hk...0-100 automat 7.5s..manuell 6,9s ..å min e manuell. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.