|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det börjar så sakteliga bli dags för första servicen och lite garantijobb, men jag vet inte var jag ska göra den. Jag har sökt på forumet och det finns mycket att läsa, men tolkar man all info, så kan man få vilken verkstad som helst att låta urusel eller toppenbra. Då Bilcentralen i Segeltorp ligger närmast där jag bor, så undrar jag vad ni har för erfarenheter av dom? M v h | |
|
För garantijobb så är de säkert helt oki att ha att göra med. Brukar gå relativt snabbt att få tid osv... För andra mekjobb kan du åka lite längre bort på Häradsvägen till Sjölin & Hagström i Lövdalen/Utsälje eller Per Larsson i Huddinge "C".... S & H förtjänar lite positiva ord och bör nämnas lite oftare tillsammans med Per L. |
|
|
Jo, jag har läst mycket positivt om Per i Huddinge, men jag har fortfarande fri service och måste därför lämna bilen på en märkesverkstad. M v h |
|
|
Tycker du ska ta dig tid att åka runt till så många du orkar i ditt närområde och känna vilken verkstad som känns bäst för DIG, för som du säger så har alla verkstäder både bra och dåliga omdömen. Orkar du inte ÅKA runt så ring iaf och prata med dom och se vilket bemötande du får. Det SKA vara bra överallt, men jag tvivlar på att det verkligen ÄR det. Lycka till! |
|
|
Ja, man är ju lite hönsig och vill helst göra jobbet själv. Det låter som en bra idé att åka runt lite och prata med dom på flera ställen. Dessutom kan man ju titta lite på nybilar :-) Jag kan ju ha mitt lilla problem med tankmätaren som förevändning för att hälsa på och se vad man får för mottagande. M v h |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.