|
|
|
|---|---|
|
jag har under en längre tid försökt få radion att funka i min e34. men det verkar hopplöst. har läst att antennförstärkaren sitter i vänster c-stolpe (samma sida som ratten). stämmer det? min fråga är hur jag går tillväga för att ta bort tyget osv som sitter på stolpen? har försökt rycka lite i det men vågar inte göra för mkt eftersom jag är rädd att ha sönder det. tacksam för svar. | |
| ingen? jag povade att lossa klädseln litegrann, men det var inte det lättaste att lyckas få tillbaka det. vågar man sig på det själv? | |
| nähä | |
|
om jag inte missminner mig så sitter hela panelen med tappar så det är bara att dra rakt ut. När det ska tillbaka sen är det trycka tillbaka den igen i hålen mvh kim |
|
|
Antennförstärkaren sitter i Vänster C-stolpe. Lossa gummilisten för bakdörren, drag sedan panelen rakt ut (alltså mot passagerarsidan). Den sitter med två (tre?) plastbitar som är instuckna i en öppning i karossen, om man bänder lite så lossnar de. Panelen kan sitta fast ordentligt, men med lagom och kontrollerat "våld" lossnar den. Antennförstärkaren sitter skruvad i karossen med två skruvar, men det ser du när panelen är borta. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Lite bilder finns här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
aha. tack. får väl våga mig på lite kontrollerat våld då. samt hoppas att jag får tillbaka den snyggt också. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.