|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej hej! tänkte ladda ner någon skiva. finns de någon som har nån riktigt fet skiva att rekomendera med mkt bas + att den är lite åt va ska man säga flum/skum hållet eller nåt liknade gör inget om de är lite häftiga gittar solo inbakat. Mvh |
|
Pratar vi HiFi med grymt BRA ljud eller pratar vi MDS skivor med MYCKET ljud?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
lite tips: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
bmw,m3 |
Hej igen jo jag har sökt lite men inte funnit något intressant än jag vill ha typ pink floyd/ trance/mkt bas/mkt gittarer/ allt i en salig blandning finns de någon sådan skiva eller någon blandad skiva till bilen ska de va. tänkte ladda ner från dc++ så tacksam för något riktigt bra musik. |
bmw,m3 |
finns de ingen här på forumet som kan rekomendera en kanon platta som jag kan ladda ner från dc++ måste finns massvis med skivor men jag kommer inte på en enda så kom med förslag! Mvh |
|
har du kollat länken ovan?? i den tråden tipsas du om ett antal trevliga skivor... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
bmw,m3 |
JO jag har kikat lite men vet inte riktigt vilken jag ska ladda. har laddat ner några skivor som mds gjort ska se om de är nått att ha, men du Gasar-Magnus har du nåt skiva du kan rekomendera som är lite av allting kanske någon ihopp mixad skiva som finns ute på nätet. maila i såfall vad skiva heter så ska jag ladda ner den. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.