|
|
|
|---|---|
|
Tjener. jag får absolut inge bass in i kupén alls. inne i "Skuffen" låter de uta bara fan. men ingenting rent ut sagt i Kupén.. Nån som har nått enkelt tips? /T | |
|
Tagit bort plåten för skidluckan ?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Mera exakt, bakom armstödet kan man knacka bort en plåt. //Simon |
|
|
Just det!!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Sorry om jag lyfter denhär tråden, Är plåten perforerad under mattan som täcker på baksidan ? Har alltid tvekat inför att göra detta ingrepp då jag alltid trott jag skulle bli tvungen att plocka fram tigersågen. |
|
| jag kör med en bandpasslåda med dubbla 12" och två 4" upp genom hatthyllan..d låter grymt bra!! | |
|
Den är perforerad, men det krävs ändå en del våld för att få lös den //Simon |
|
|
Dofus: sitter med ett par punktsvetsar bara Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| En lätt hopkick så är plåten lös. | |
518power |
Jag sparkade bort min det gick bra. |
| borra på svetspunkterna, klart på nolltid. mvh johan | |
|
skall försöka få tag på en ny stolsrygg som jag kan gå lös på, vill gärna kunna återställa allt till originalskick. Hur påverkar Borttagningen av plåten ljudnivån i kupén av vägljud m.m ? |
|
|
"Ny stolsrygg"? Det handlar alltså om ett helt nytt chassie, då... Ring någon skrot efter en skidlucka bara, så ökar du värdet på bilen (om än marginellt). Ang. vägljud så har du ju faktiskt ett armstöd som du kan fälla upp/igen om du nu skulle höra vägljudet mer än "basen". Tips: klipp till ett stag på cirka B300xH15xD5 som du klär i ex. krympslang, och som du pillar in mellan isoleringen och plåten. För att armstödet inte ska "falla in" i bagageutrymmet och någon skulle luta ryggen mot det. |
|
|
Catama: Jag menade sjävlklart hela ryggbiten. Baksätet är iallafall delbart och fällbart så borde inte va allt för mycket knöl att få bort. Är skidluckan verkligen en "lucka" ? inte bara en påse inknölad bakom mittarmstödet som på andra bilar ? |
|
|
JASSÅ! Fällbart ryggstöd! Men säg det då! =) Länk Sen vet jag inte alls hur det ser ut med fällbart... Jag orkar inte riktigt leta reda på själva skidpåsen, men det är en påse med ett lock på baksidan. |
|
|
inte säkert att bil med delbart baksäte har perforeringen kanske ? mattan på baksidan e ju heltäckande och sitter fast som fan. |
|
|
Ser inte ut som att det finns skibag på delbara säten: Länk Men en skibag är en genomlastningslucka. Med en fin fin påse, men påsen kan man ju struinta i att använda. Luckan i sig sitter i bakluckan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.