|
|
|
|---|---|
|
Det är en X5 -01, 4,4l, Svensksåld, 8000mil, sportpaket, navigering, telefon, drag, m.m........den har det mesta. prislappen är satt på 325 000:- är det ett ok pris för en X5a?? Och det viktigaste...........Vad bör jag kolla upp innan jag köper den!!??...... | |
| Att den inte är stulen!! M-test givetvis! | |
|
Kör plustest på en så dyr bil. plustest är mycket mer noggrant, fortfarande "M" som gör det har jag för mig. |
|
735 |
Priset verkar helt ok med tanke på sv-såld, navi och mil... Ska du köpa den av en firma eller privat? Om du köper den av den förstnämda har du lättare att reklamera fel i efterhand, därmed inte sagt att du inte ska kolla upp bilen... Mitt tips är att åka till en BMW verkstad (och eftersom du redan har en BMW kanske du har en kontakt där) och be dem kolla bilen. Annars begagnadtestade TV den för några nummer sedan minns dock inte vilket, något av de sista om ja inte minns fel... Lycka till! |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Priset verkar vara väldigt OK. Annars har du en klockren -00 med det mesta i lullull här. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Här har du en till, för 265 000 :- Länk |
|
|
Så fick tigern gjort lite reklam för sin egen bil... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk Otroligt fin faktiskt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.