|
|
|
|---|---|
|
Häpp! Kan man få på 16*9 tum med et 25 baktill på en E-30 320-87?? Framfälgarna är 7,5, de borde väll inte va nå problems?? vet ej ET dock...men det sitter 15*7,5 på nu tror jag, med et 12....så de borde ju gå?? | |
|
Ja det går men man får använda vinkelslipen lite gran och slipa ner framdämparna lite för att få plats med 16*9tum fram men det går. Och det ser as paddigt ut. Så lycka till.Du kommer att bli nöjd. MVH Robban. |
|
|
tjenare finns bilder i en annan tråd (den här Länk ) där ja har monterat Borbet A 16x9" runt om på min E30, et 25 (tror ja, osäker fälgarna är inte här men kan kolla när jag kommer hem senare) va tvungen att ha en ca 4 MM spacer fram. men bak passade det utan problem. har även en 60/40mm sänkning på bilderna. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
sorry de va ET 15 på min fälgar. men bak så lär dom passa utan problem även om det är ET25 mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jag har oxå 16*9 ET15 på min, dom ligger engefär 1mm ifrån fjäderbenen fram, satt en klämmvikt när jag skulle ballansera dom å den tog i då!...du ska nog inte börja slipa i fjäderbenen dom har rätt så lite gods. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.