|
|
|
|---|---|
|
Länk ""Vi tummar inte på kvaliten eller garantin till kunden."" Det är i alla fall M Lock på bilen ! Vet inte vad jag ska säga. Handlaren känns mkt seriös. - Phil | |
|
Ja en riktig drömvagn... ;-) Sätt den på färjan till Ryssland... /Rickard |
|
| haha så förstörd m lockare | |
|
Vilkan satans ful vinge.... Hoppas ingen köper den bilen ever.. /Jimmy Länk |
|
|
Tycker att bilden med vingen platsar bland "varför måste dom?" galleriet... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Vad är det för "M" över den där då? Står nog för "MEN HERREGUD!!" :-] /guess+ |
|
|
Håller med dig Old, en solklar kandidat i "varför måste dom" galleriet....snacka om tidernas smaklösaste E39á! "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
synd att förstöra bilen så. Såg ni M-märket på MID-panelen!? /Johan |
|
bmw320cab |
Passa er för dom skojjarna. Han sålde en AUDI 2003 till en invandrare och när han var på semester i sitt hemland så tog polisen bilen för den var stulen i belgien. Frölunda bilkonsult "hade" köpt den av någon i Sthlm. så dom sket i köparen och bilen står nu i dax läge i utlandet hos polisen. RIKTIGA SKOJJARE. |
bmw320cab |
Här har ni mera info: Länk och här Länk |
|
Det var verkligen ett klåparobjekt, värsta E39:an jag sett hittils. Nerlackningen var riktigt grotesk. |
|
|
HD91: Försökte väl efterlikna en M5 E34... /Rickard |
|
|
Ja, uppenbarligen. Det lyckades de inget bra med! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
| Hehe, tänk att någon verkligen tyckt att det där är snyggt... | |
|
Ska nog försöka ta en tur dit och se den med egna ögon. Bjuda 50´ för den (om ett år då den fortfarande bör stå kvar hos handlaren) . Om den inte är ett vrak kan det ju bli ett fynd. Skaffa baklucka lacka ner i rätt färg. Jag brukar roa mig med sådant. Tex hälsa på hos Sashas bilar. Har bla blivit totalt ignorerad utskälld och fått glåpord ropade efter mig + några intressanta tillrop ibland. Jag är ganska lättroad som ni förstår. Näpp ska lägga mig tidigt. Ska hämta pappsens "nya" bil 523ia 97a. Ska upp till Västerås med tåg, får se hur dåt går med stormen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.