|
|
|
|---|---|
|
Hej snart så ska 320:n servas och det hade vi tänkt att göra själva men ett oljefilter vad kostar det till BMW 320i E 36? Kan man köpa det på micro,biltema eller BMW vilket är bästa stället att köpa det på? OCh vad är priserna ca? MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
| Personligen skulle jag inte köpa något annat filter än original, d v s på BMW, men det är upp till var och en. Har hört både bra och dåligt om "piratfilter". Pris? Runt en hundring. | |
|
Köp det på BMW! Dom är inte dyrare än pirat, Dessutom får du med samtliga O-ringar & packningar även den till oljepluggen. |
|
| Mekonomen har till BMW. | |
|
Dubilidu! > Mekonomen var dyrare än BMW sist jag kollade... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Oljefilter till min E36 325i kostade under 100-lappen hos BMW. Finner ingen anledning att köpa något annat... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
"tryggve" Jo det är möjligt om man är ute och jagar nån tia här och där.. ;) Oljefilter hos BMW 94:- Mekonomen 113:- |
|
|
Hehe, en krona blir lätt två som man säger i småland ;) Tänkte mer på att på BMW vet man att man får rätt kvalitet. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
7L castrol olja å filter gick loss på ca 1300:- när jag bytte i början på Dec. BMW Williams F1 Team. |
|
|
köpte hos BMW så klart BMW Williams F1 Team. |
|
|
okej men kostar det inte mer än en hundring på BMW så får det bli på BMW då tack så mycket för svaren MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.