|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att göra en nostalgisk gärning och köpa tillbaks min 18-årskärlek och första bil, en E28 518is. Den lever fortfarande men är formodligen i behov av vård då den har varit avställd i 4 år nu, och bytt ägare under tiden och med tanke på att jag såg den senast för 6 år sen och då var den inte lika välputsad som när jag sålde den om man säger så. Skit samma, nostalgi är det och projekt får det väl bli då. Det börjar ju ändå bli dags att rädda E28:an överhuvudtaget. Dock har jag ett problem som jag behöver Er hjälp med BMW bröder och systrar. Jag vet vem som äger den och han bor, inte långt från där jag bor, ca 6-7 mil bara. Allt enligt VV. Dock kan jag inte kontakta ägaren då han inte har något telenummer registrerat nånstans och ingen annan på den adressen heller, enligt hitta.se , eniro.se och 118118. Fråga: finns det något mer sätt att efterforska telefonnummer på, eller få reda på exv en förälder eller syskon och gå genom? Kanske låter lite puckat, men jag är sugen på ett projekt nu och speciellt med den bilen. | |
| Ett hederligt brev då? Du har ju adressen... | |
|
åk o hälsa på då+?? om de nu itne e så långt... /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.