|
|
|
|---|---|
|
Hej alla bmw vetare. En fråga, sitter en trådlös bmw original telefon i min bil men språket är förstås Tyska. Går detta att ändra till tex. Engelska? Hur fungerar handsfree utrustningen rent praktiskt? Alltid tacksamm för alla svar. /Kermit. | |
|
Hej! Jodå, det går att ändra till engelska. Handsfreen fungerar så att du kan sköta alltihop från datorn i panelen (nu har jag navi så jag utgår från min bil) du kan använda telefonen i bilen fast du har luren ligger hemma på köksbänken, jag har själv skickat min på service för att byta lampor i displayen kan i alla fall använda mobilsystemet. Ringer det i bilen så kan du svara antingen med knappen i ratten, knappen på datorn eller genom att lyfta telefonen från ejectboxen. samma sak när du ringer upp själv (utom att lyfta telefonen) Lyfter du luren under samtal flyttas samtalet till luren. För att flytta tillbaks till bilen har du en knapp till höger under displayen. LYCKA TILL! |
|
|
Hej Funatic. Jag väntar på ett sim-kort sen skall jag prova telefonen. Jag har 16x9 navi i min bil så det borde vara som i din:) Hoppas på att det ska bli lite bekvämare att tala i telefonen i bilen samt säkrare givetvis. Informerar om hur det gick när jag fått sim-kortet. Vh/Kermit. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.