|
|
|
|---|---|
| Efter som jag nu blivit av med 2 par m3 speglar på min bil. så lägger jag inte mera pengar på dyra m3 speglar. Nu är min fråga om någon vet vad man kan köpa m3 speglar som är kopior av billigare pengar. jag vore tacksam om man kan få lite adresser till m3speglar som är kopior. Tack på förhand. | |
|
Ledsamt att bli av med sina speglar. Jag tror www.stylabilen.se -> Länk har kopior som ska vara samma som originalen. /Hammar |
|
|
Tråkigt att höra med dina speglar. Kan "trösta" dig med att du inte är ensam. Har blivit av med min atvå gånger oxå. Men jag vägra ge mig för att det finns idioter där ute. Så mitt första råd är dock att du inte ska ge dig och att du ska köpa beg. orginal M3-speglar. Men att kopior är ett mindre atraktivare spegelalternativ är ju helt klart. Dessa kan jag genom en kompis som har en styling/trimfirma fixa till dig för 1299 med elstyrning. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Njaaaa. det är lite för dyrt för mig just nu efter som jag är arbetslös. tänkte mig billigare. och den förra som gav mig en adress. va ju inte det minsta billigt. och efter som jag bara vill ha något billigt så går det bra utan elstyrning och kopior. helst svarta då. | |
| jag mena det går bra med kopior och utan elstyrning. | |
|
Tror att min kompis tar ca 800-900kr för dom utan el. Kan kolla upp det under morgondagen. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Tack en då men jag har hittat billigare. Länk | |
|
jimmyboy kan du fråga din kompis vad han tar for e46 m3 med stolsminne,el värme Länk Länk |
|
|
BMW_M_POWER: Ja det va otroligt billigt. Men utan att låta alltför negativ, så undrar jag bara hur kvaliten är på dessa speglar. Billigare speglar har ofta problem med att glaset fladdrar vid farter över typ 80km/h. Hoppas dock att du blir nöjd. Återkom gärna här med resultatet. beni1979: Ska kolla upp detta, är dock osäker på att det finns med stolsminne. Återkommer till dig. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
"Så mitt första råd är dock att du inte ska ge dig och att du ska köpa beg. orginal M3-speglar" Se bara till att säljaren kan visa upp kvitto, annars kanske du köper stöldgods, kanske dina egna stulna speglar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.