AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.371

Missöden med styletech.se klarglasblinkers...

bole
Skulle skjutsa flickvännen igår hem, körde på motorvägen mot rönninge på E4-an och då hörde jag plötsligt något som slog ... stannade bilen efteråt då såg jag att den vänsta framblinkersen hade hoppat ut totalt men sedan även slagit in i lacken o gjort en repa...VÄLDIGT trist...har annars felfritt fungerade bil men detta var väldigt jobbigt...försökte sedan se varför detta ha hänt och det verkar som att plasten inte tål kylan väldigt bra utan blir väldigt porös vid lägre temperaturer vilket gör att en bit av den knäckts bort...tog fort ut den andra och såg att även den hade spruckit...har haft dem i i ca 4 månader utan problem...satte i mina originalblinkers nu och undrar om det finns något annat företag med klaraglas, chromade sidoframblinkers i bättre kvalité?

MvH

---
Min:
Länk Länk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Tappa min högra blinkers i 200+ km/h slog uta bara.. h..
körde tillbaka hitta den150 meter ut på en åker utan en skråma.
:D

Mvh/ Daniel

Min morsas f.d. Mustang -65 blev spegellös, och den spegeln blev det inte mycket kvar utav! =)
köp original!!! lite dyrare, men grejerna håller!!!

Johanna
Tappade fram blinkersen på en Volvo 850 på motorvägen, tittade i backspegeln och ser att bilen bakom kör över den. KRAS!
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Hmm...Tack o lov att man har blinkersen integrerade i huvudstrålkastaren...:) lite dyrare kanske, men kommer garanterat inte att "hoppa ut", jag har själv skruvat fast dem me 4 skruvar var, när jag bytte till facelift.

BMW 4EVER!
__
Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Har e34 samma problem?

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
em
339
emhå
525i -88
På e34 sitter det ju skruvat så om den ska hoppa ut så får man nog laga mer än blinkersen i alla fall...=)
bole
Nu har även sidoblinkersen gett vika, dvs den ena har hoppat ut, och sedan även den andra. Verkar som plasten blir porös och ger efter. Ska köpa nya från Razwan på Stylabilen eller original på BMW, då får man iaf garanti.

Synd att blinkersen gav upp bara efter några månader. Dålig kvalite tyvärr

---
Min:
Länk Länk
bole
Nu har jag fått nya blinkers av Kent@Styletech som har visat massa goodwill och det tackar jag för. Dock är det så att blinkersen har samma utförande som gamla så jag måste nog lämna tillbaka dem nya och behålla de gamla som jag modifierat

Här är länk på en original Länk

och en modifierad av mig Länk
(den lilla plåtbiten har jag tagit ur en gammal radioa och satt på blinkersen) Den får både stöd av skruven och även av att jag borrat ett litet hål på ovansidan och tryckt in lite plåt där för stabiliteten

---
Min:
Länk Länk
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tappade ett ögonlock på min förra 325 på motorvägen. Hittade jag aldrig igen ;) Hörde bara ett Swiiiisch ;)

va
21
vaesterlund
320 -E36, 92a
Ja tappade min vänstra på väg till vallåkra... Dock var de angeleyes fästena som gett vika.. Nån som vet hur man fäster smidigast då?!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Tappade båda mina fönster lister på min 318 på motorvägen.... jävla vad det skrammla till :)

------
/Chrille

Min Bebis: Länk
Smiley©
Jag tappade mitt 70HP emblem på motorhuven när jag toppade min autobianchi A112 Abarth, 170 blås i en sardinburk e inte dåligt, framvagnen började lätta lite (små guppig väg) sa polaren som åkte framför hehe.

Så det är inte bara bmw som har det problemet att tappa saker ;-)
Carl Adam Andersén
Hm enda jag tappat från bilen var en cd skiva som flög ut genom fönstret i en sväng, måste sett roligt ut när jag sprang ut på vägen iförd badshorts och hämtade den.
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
själv tappade jag två hjul på ett gammalt släp jag hade efter lastbilen... ;)

// Erik

----
No real power -just KCR :)
BM
4
BMW_BOY
325i -94
en kompis och jag byggde egna ögonlock i plåt kan ni gissa hur det gick.... i 170 sa det pang i huven och resultatet var en lång repa i hela huven och en buckla så kan det gå hahaha...

mvh berget
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.