|
|
|
|---|---|
|
Så här är BMW-ägare enligt en engelsk undersökning: Länk Själv gillar jag bio, god mat och en 42" Plasma står högt på önskelistan.. | |
| Finns faktiskt en viss poäng i det. Brukar vanligtvis tycka sådant där är skit... men visst kunde man känna igen sig själv och vissa andra. | |
|
Och vem fan gillar inte dyra leksaker. Gör det mig mera ond för det? Tonen ligger i att BMW ägare vill endast ha dyra leksaker. Kanske vi är mera kvalitets medvetna? /K |
|
|
God mat tycker jag stämmer in bra, men bio tror jag inte. Har i alla fall varit dåligt med det på sistone. //Schnitzer |
|
|
Alf_VON_Sil: Ja, det tror jag faktiskt att vi är. Skicka vidare den här tråden till något Volvo- eller SAAB-forum så får vi den längsta tråden någonsin! :) //Schnitzer |
|
|
jag måste säga att jag borde nog egentligen byta till en alfa, om man ska tro dom. å andra sidan så tror jag heller att jag gör omtag på min karaktär o livsstil så jag passar in som kvalitetsmedveten bmwägare. =) |
|
|
Tror inte att en sån här tråd skulle slå STCS-forumets (Saab) tråd "Söker singelkille till min lilla syster" Den fick lite mer än 200 svar på 36h och visades mer än 2000ggr. Angående det som står om BMW-ägare där så stämmer i princip allt in. Jag gillar bio (har just slösat mina sista slantar på hemmabiohögtalare) och jag motionerar regelbundet. Och som sagt, vem gillar inte att ha en bra karriär och dyra leksaker? =) |
|
|
håller med föregående talare! Alpina Power! |
|
|
Lite småkul artikel, och visst finns det väl en poäng. Gillar att de jämställer Audi med Mitsubishi ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Inte mycket negativt med att vara BMW-ägare precis :o) |
|
Scheckheft |
"Söker singelkille till min lilla syster" - hur kort är hon?? god mat= alltid, idrotta= jepp, dyra prylar= varför inte? göra karriär= ajdå, törs man erkänner det? Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft: Du får ursäkta mitt svenska =) Jag var trött, klockan var 00.47 och tummen kom åt mellanslag en gång för mkt. Antar att ni förstår vad jag menar ändå? :) |
|
|
skitsnack... finns någon som inte gillar god mat? kan någon skicka en länk till saabforumet? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.