AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.680

känner ngn till autohaus i helsingborg

ok
50
ok3084
528i Touring -00
Hej,

har sökt på sök inlägg men inte hittat ngt... Är det ngn som känner till har erfarenhet av Autohaus helsingborg.

Tacksam för alla svar
Kan det vara Autohallen som bytt namn efter livet med Sverker Olofsson på Plus?

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Sannolikt är det så.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Annars är det ett mycket olyckligt valt namn.
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Autohaus är inte samma som Autohallen! Känner själv en försäljare som jobbar där o har själv inte haft några problem med dom. Flera folk jag vet som köpt bil därifrån utan bekymmer. Nästa bil jag skaffar kommer sannolink bli en som dom får in där.. Så att jämföra dom med Autohallen ska ni inte göra.. hehe =)

mvh Daniel

"E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån"
Scheckheft
Hej
Som Spajjs skriver är det inte samma företag. Läs Hd artikeln:
Länk

Mvh
Scheckheft

bu
294
buffy11
525:92 touring brokatrot
inte bra firma
Scheckheft
buffy: den typen av inlägg som du ger prov på är inte seriösa. Vadå "inte bra firma"? Vet du något om Autohaus får du faktiskt utveckla ditt resonemang. Vad är det som gör att de inte är en bra firma?

Mvh
Scheckheft

bu
294
buffy11
hej! jag var där i sommras med en kompis å kollade på en c70 som skulle ha gått 9000 mil men den var sliten som minst 18000 mil,när jag vär däe ringde jag en som kan det mesta om bilar o firmor som sysslar med import[han har hålt på med bilar i 15 år] han sa bara åk där i från,dom har dåligt rykte hos rekomandantionnämd eller vad det heter,jag hadde aldrigt köpt bil där m.v.h buffy sry att jag svara så kort
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
buffy11 har rätt. Detta stod på Råd & Röns hemsida som publicerar företag som inte följer ARN's rekommendationer;

Autohallen HBG AB, Helsingborg, Har tidigare förekommit på Råd & Röns Svarta Lista

Autohallen HBG AB, Helsingborg, Ärendet har gått vidare till tingsrätt. Har tidigare förekommit på Råd & Röns Svarta Lista

Där skulle jag iallafall aldrig köpa bil.

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Scheckheft
Hej
Stephan: Menar inte Buffy Autohaus? Att Autohallen var oseriösa är vi nog alla överens om. Men hur ser det ut med Autohaus?
Deras hemsida:
Länk

Mvh
Scheckheft

ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Sheckheft:
Japp, du har helt rätt, jag som var lite morgontrött :D
Autohaus har ju inga fall hos ARN så då borde det vara grönt så långt iallafall.

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
bu
294
buffy11
hej. jo jag menar Autohaus titta på deras sida o det är den vi var på och kolla på volvon,o han sa att vi skulle åka där i från pga dom skruvar bilar såg ju hur volvon såg ut och han garantera att mätarn o bla bla stämmer men med ögat o hur bilen gick så 9000 mil nej stämde inte.
li
1.959
liste
535i -89
Buffy11 - så det enda du har är ett telefonsamtal med en som "hållit på med bilar i 15 år"? Du tror inte att det är så att han trodde att det var Autohallen du besökte?

Jag säger absolut inte att Autohaus är seriösa, för det vet jag inget om, men att kalla dom för "inte bra firma" på så pass lösa grunder duger inte.
bu
294
buffy11
hm jag litar på denna person som gav mig rådet ,som sagt jag köper inte bil av dom efter först mitt eget intryck o sen han känner till skånes flesta bil firmor.jag blev osäker när jag var där därför ringde jag han det känndes inte rätt bara på en så sliten bil med få mil,en kompis som jobbar på bilia i malmö bara skratta när vi hadde varit där.Vet inte hur jag ska fixa bevis är lite svårt,ok3038 fråga om nån erfarenhet av Autohaus helsingborg detta är min. m.v.h buffy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.