|
|
|
|---|---|
|
Var kan jag köpa en Bärarm billigast? Har redan sökt på alla skrotar i sverige, finns det någon annan man kan höra med eller är det BMW Som gäller? Det ska vara till en Z3 M! tacksam för tips! | |
| Kanske nån här på forumet som har en tillövers? | |
|
Jag har för mig att bärarmarna är hyffsat billiga orginal, kring tusingen, men jag är inte säker. De är iallafall klena på Z3 så därför kanske inga beggade blir över... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Med risk för att låta riktigt dum, bärarmen, vilken är den? vart sitter den? (att det har till hjulupphängningen fattar jag också!). Bilder kanske? Z3MPOWER |
|
|
Richard: Jag är uppriktigt sagt inte helt säker jag heller, men jag tror det är nummer 3 på den här sidan: Länk Du bör förresten ha ett mail liggandes sedan några veckor tillbaka! :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| z3m: Bärarmen är ett svag U ( typ \___/ ) som bla spindelleden sitter på. Precis som Masten säger. | |
|
Stämmer bra som Du skriver Masten, det är nummer 3 på bilden. Tyvärr skitklena på Z3, fast det ger fördelen att inget annat brakar om man drar in i en trotoarkant tex (bilen blir inte sned i ramen så lätt tex). $175 ger omräknat till ungefär dubbla priset i Sverige ca 2.000kr för ett nytt. Jag skulle definitivt satsa på det. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.