|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Flåklypa: Näe det var inte den du såg... den står parkerad i garage och får se ljuset tidigast i maj. Ingen vinterkörning.... Mvh Jocke W |
|
| Grymt fin, kul och se. | |
| Ojojoj villken bil du har joke W. Det är ju bara att suga i dig all beröm du får!! Föresten vart lämnar du den på rekond nån stans??? Den killen vill jag också prata med :) Han kannske kan göra nåt åt min m3a :)) | |
|
MR Autoglym, ja visst är han duktig! Brukar också anlita honom! :-):-) Jag skulle välja titta på din stol någon dag? Går det att ordna? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Hej Jag var tvungen att skriva in och säga samma sak som alla andra, vilken fin bil, helt original som det ska vara. Det var jag som hade den Macaublau 90:an som såldes via Autowåx och som några nämnde här ovan. Som svar på en undran så står den bilen avställd nu precis som tidigare på vintern. Nye ägaren verkar väldigt noga. När jag såg den här fina 89:an ångrade jag nästan att jag sålde min. Om HD91 släpper in mej på M5 E34 träffarna trots att jag inte har nån längre så kanske jag kan få se din i sommar. Mvh VB 113 |
|
|
VB 113: Klart att du ska vara med på träffarna. Jag kommer nog att missa de första träffarna i sommar pga att jag ska vara i Tyskland, men den sista kanske jag kan vara med på. HD91 får ta bilder på din bil åt mig då :) //Schnitzer |
|
|
Autoglym o Abbe: :-) Mvh Jocke W |
|
|
Abbe: Det är inga problem! Hör av dig du när du har tid så ordnar vi det. jocke W: Fan broder i sommar måste du ta ut den där bilen så jag får chansen att köra i från dig :))) Vågar du ställa upp??? hahahah |
|
|
Autoglym: :-) Sex är mer än fyra... Mvh Jocke W |
|
|
Bumpar: Hittade på denna gamla tråd...över 7år sedan, roligt o läsa!! :-)) Den är fortf i min ägo och har rullat drygt 8000mil nu BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. Mvh Jocke W BMW CS #01430 |
|
|
Den är verkligen helt sjukt fin. Får man lov att fråga om vad som hänt på dessa 7 åren? Har du bytt något (förmodligen ;))? Hur gör du under vintern osv? Skulle vara väldigt kul att läsa lite om vad som sker med ett sådant vansinnigt vackert exemplar. Några roliga bud kanske (förväntar mig inget svar. ;))? |
|
|
Den var sjukt fin! Missade den när jag jobbade med Abbe, eller så köptes den senare... En riktig ögonvändare, grattis! |
|
|
Tackar:-D Den har inte blivit så mycke åka, de enda som är bytt slitagemässigt är lamdasonden... annars vanlig service och lackskydd i massor. Måste snart väga om den ;-) Står garagerad året runt, en fin sommardag kan de bli en sväng. Nu i sommar så gick den 6mil på BMW träffen här i Högbo (Gävle träffen) Haha, inga dumma bud... nån som har frågat om den e till salu. Men den e inte till salu! Finns inte så många riktigt fina kvar... BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. Mvh Jocke W BMW CS #01430 |
|
|
Tycker den e grymt fin,och i utomordentligt skick...många ++++++++++ och jag e pedant av mig själv.... *Kärlek växer inte på träd,den byggs i Munchen Tyskland |
|
fredde 7 |
jocke w: riktigt fin. hade varit kul om du la upp lite fler bilder. |
|
Profossen, det var efteråt när jag jobbade på IT. Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.