|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Ju äldre M-bilar blir ju roligare att se dem ORIGINAL! Oxå original fantast... Nicke |
|
|
Får bara hålla med föregående talare. Otroligt fin bil och grattis! |
|
|
Det där är den fräschate bilen jag har sett; har den kommit ut alldeles nyss från utsällningshallen -89, är det 89 nu?? måste bara säga: GRATTIS till ett tokfint ex. av M5 hoppas att du vårdar den som ditt skötebarn och inte säljer till någon gasglad yngling ___ Mvh Patrik N. |
|
| Gasglada ynglingar har inte råd med den, och har dom råd så ska det va en mycket nyare bil! DEN M5an kan va lugn! | |
Njuren |
Vilket pris är det rätta för att du skulle sälja? Den måste vara värd minst en halv miljon i det skicket alltså! SKITSNYGG! BMW - i nöd och lust? |
| Mycket vacker bil! Inte var dag man ser en M5a i det skicket! | |
|
Vad kan en stylad M5:a sätta emot denna helt i orginalskick? Ja, inte mycket i mina ögon... Den enda nackdelen med den där M5:an är väl att man skulle börja gråta om man fick en dörr i sidan av någon oaktsam pöbel... |
|
|
Tackar igen! Vilket pris: Jag har aldrig funderat över försäljning... :-) Den parkeras aldrig på en "stormarknad" parkering. Hemska tanke. "Stylad"... förra ägaren sa vid köpet: snälla låt mig slippa se den med vita blinkers o solfilm. :-) Mvh Jocke W |
|
|
Jocke: Det som förra ägaren sade har jag läst förut:) Måste igen gratulera dig för bilen, den är en sann juvel! Om M5 E39 någonsin kommer att bli ett samlar objekt som original, vilket jag tycker E34 är, så lovar jag att min är ett exemplar för detta. Jag byter inte en mutter på den bilen! Kompisarna gnäller, uppdatera fronten till den nya, nej absolut inte säger jag! Nån dag när du säljer bilen åker jag över "potten" och köper den:) Dock kanske den dagen aödrig kommer:( Mitt dröm garage: M3 E30 original, röd M5 E34 original, svart M5 E39 min nuvarande |
|
|
Jocke W: skulle du kunna tänka dig att ta en "långtur" till någon av sommarens E34 M5-träffar kanske? Vore skoj att få se bilen på närmare håll. Förra året var det en Macaoblå original 90:a i utmärkt skick som stod för blickarna, det behövs något sånt i år också. Vi har ev. en träff på G i Borlänge, om det ordnar sig med en lokal M5-ägare som kan ordna/hitta en bra plats att parkera på (någon som känner sig manad? kontakta mig eller Gemini_ på forumet). -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91:Visst skulle jag kunna komma till Borlänge... om det passar tidsmässigt bara. bayerischemotor: Tackar... förra ägaren anade inte(eller så gjorde han det) vilken BMW fanatiker han sålde till. Han letade på mig på en träff för att kolla om jag "skötte" bilen och frågade om han fick köpa tbx den :-) Kul med sånt faktiskt. Mvh Jocke W |
|
| Ja den M5:an är verkligen fin. Kanske dags att plocka på originalhjulen igen och damma av de gula blinkersglasen. | |
| Varför ingen M5 träff i Stockholm? | |
|
M femman: det är ingen därifrån som visat intresse att ha nån träff på hemmaplan tyvärr, men kan du dra ihop ett bra gäng Stockholms- E34 M5:or så kan det säkert gå att klämma in en träff lite senare under sommaren. Jag gör gärna en resa till Stockholm, bara det dyker upp lite lokalt folk och gärna fler därtill. En naturskön plats med bra parkering måste man ju också hitta, jag vet tyvärr ingen sådan på rak arm i Stockholm som passar, men det bör gå att ordna. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
M5-träff i Stockholm vore också kul. Jag vet dock inte hur det blir i planeringen för sommaren. //Schnitzer |
|
|
Vilket skick ! Måste verkligen säg att det där är en underbar bil, men jag tror aldrig jag har sett en sådan fin, någongån ! eller jag vet ! Bara önska dig alla lycka med den bilen genom åren ! |
|
|
åhh, en M5E34 som klarat sig undan alla klåfingriga stylingfingrar...Underbart! Fram för mer original BMW, och det gäller alla modeller. Lite känsligt men, dom som insett vilken bil BMW är, har också insett att dom behöver ingen styling... /Krille |
|
|
Fixa en M5 (E34 :) ) träff i stockholm så kommer jag och några polare och beundrar era bilar! Ingen dum idé!! Fast i vår först va? M.V.H: |
|
| Det blir garanterat M/Alpina träff i Stockholm till våren. | |
|
Undrar om jag såg den utanför Autovation vid 16:30 tiden idag? Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.