|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Kolla mellan ljul och skärmkanter... länkarmarna m.m är tok blanka.... Faktiskt en tokfin M5.. M.V.H MAuricio |
|
|
Vet att man brukar inte fråga detta men bilen måste ha kostat en bit över 100K eller hur!!!! M.V.H Mauricio |
|
|
Maurixt: Tackar... ja den kostade en bra bit över 100k. Men det var den värd... Mvh Jocke W |
|
|
Man får vad man betalar för. Gäller allt här i livet... :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Tjena Jocke, hur långt hade den gått när du köpte den? För övrigt kan jag berätta att det är Jockes fel att man blev så original fantast! Innan man jabbade med Jocke så var det ögonlock och max sänkning som gällde för mig!!! Kommer du ihåg cabben första året jag hade den Jocke?! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe: Tjena Grabben! Den hade gått 7423mil när jag köpte den(aug 99). Original fantast ja :-) Cabben ja... inte sååå mycket original men fin var den iaf. Hoppas M3:an mår bra och ser lika bra ut som sist! Ha de bra Mvh Jocke W |
|
|
Den finaste M5E34 jag sett! Fler sådana tack! |
|
|
Jodå, M3:an mår lika bra som sist och ser faktiskt lite bättre ut än sist du såg den! Små skavankerna på lacken är borta på gott och ont. Numera används den som den bör, som söndags bil lite då och då. (03 körde jag ca 125 mil och 04 blev det ca det dubbla!? Ca 600 mil med M5:an på fem år! Det är inte mycket det eller! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
Gemini__ |
Kan bara hålla med här, klockren M5:a! Verkligen tur att den har hamnat i rätta händer som sagt. Mvh: Thomas |
|
Kan bara hålla med jag också klockren M5 ,att den bilen har gått 8k mil kan man inte tro du har inte skruvat fram mätaren:-) Den ultimata sommar/söndags bilen. ///Johan |
|
|
Det som är bra med den bilen är att inredningen är så ovanlig samt att den har allting original, som t.ex. 3,6-fälgarna och oranga blinkers (som många M5 inte har). Mycket snygga i mitt tycke. Med den mätarställningen och det skicket får man ganska lätt över 100k kronor idag och säkerligen längre fram. Många borde gå efter den bilen och göra om sina bilar till original också. Jag är i alla fall på god väg med min M5. //Schnitzer |
|
|
Om Jocke ska släppa den bilen så får du lägga många 100K! :-) Känner jag Jocke rätt så lär det nog aldrig hända! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Var det inte en m5:a i ett liknande skick tillsalu på Autowåx i Karlstad för ett tag sedan? |
|
|
danielb: jodå, det stämmer, den var lika fin i utförandet, inte en detalj som avvek, men något högre miltal. Den såldes i höstas, man får verkligen hoppas att den hamnade hos en sann entusiast, tyvärr är den fortfarande i trafik enligt bilregistret men det kan ju vara så att den är påställd året om men inte används på vintern. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Man kan i alla fall hoppas det. För den var ruskigt fin, både in- och utvändigt. //Schnitzer |
|
|
Säger bara fy fan vilken bil!!! Tänk att den bilen har 15-16 år på nacken! Du måste vara stolt Jocke... |
|
|
Otroligt fin bil! Fanns den här i Gävletrakten...jag har aldrig sett den tidigare iaf. Flåklypa |
|
|
Ojojoj, den var ju tokfin. Rena porren! Gratulerar till den och vad du än har gett - den är värd varenda krona. |
|
|
Flåklypa, den finns i Gävleborgs Län, Jocke har varit på några av Gävle träffarna dock inte träffen 04. Det är inte så konstigt att du inte har sett den, bilen har ju gått ca 600 mil på 5 år! Det är lite det! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Hej på er igen! Tack alla! Ja är stolt över den... men framförallt VILKEN KÖRGLÄDJE. Mvh Jocke W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.