|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det verkar som de har bekymmer med mp3-visning i navin, än så länge. Länk Hur funkar ice>Linken utan id3 i en navi? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Vad kostar en ice>Link i runda slängar? ///M som i M52TUB25! |
|
|
Den kostar 1395 kr . Länk ///Johan |
|
|
Merci beaucoup! ///M som i M52TUB25! |
|
|
Nicke_b: Med version 2.04 i ice>Link stänger iPod av sig själv när du spelat färdigt. Fast det kanske du redan har märkt ;) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
bood: Min Ipod vägrar att stänga av sig när man slår av tändningen. Jag har version 2.04 i ice>Linken. Vet inte vad det beror på. ID3 taggar funkar iallafall kanon, synd att det bara visas 11 tecken. /Nicke |
|
|
>>> ZxD o bood Ice linken viasr id3tagarna så ofta i navin att du aldrig hinner se navigeringsskärmen. Fungerar bättre utan id3 taggar men jag har ett problem som jag inte gillar, när man byter låt... |
|
|
... så hänger ofta ipoden upp sig lite och hoppar fram en eller två låtar mer än man tänkt sig, det gäller om man byter med rattkontrollen, med ipodens >>| eller väljer en ny spelningslista. MVH Fredrik |
|
|
Installerar min imon så vi får se Mvh, Robban |
|
|
Nicke_b: Det kanske finns olika inställningar i iPoden? Jag har använt min så lite själv så jag kan den inte så bra ännu. Jag är nöjd med nuvarande funktion. Stänger din iPod av sig när du spelat färdigt någon annanstans (inte i bilen, alltså)? Hur länge väntar du? Du kanske har 2-timmars laddningen aktiverad? Dvs iPod laddas i 2 timmar efter tändningen slagits av. Under de 2 timmarna kanske den fortfarande "är på". Skumt! Hör av dig till Dension annars. De verkar allerta på att fixa problem. Innan version 2.04 var det tydligen ganska vanligt att den inte stängde av sig. Scrollning av texten kommer i den första officiella versionen. FredrikOlsson: de verkar ha problem med visningen i navi. Men det vet de om och jobbar på det. Att iPoden hoppar fler låtar än tänkt har jag aldrig råkat ut för. Funkar iPoden som den ska annars? För övrigt håller jag på att tjata på Dension att visa ice>Link menyn och spellistorna i bilens display. Det vore guld värt. Det vore bra om ni andra som också vill ha den funktionen mailar till dem om samma önskemål så vi skapar lite tryck på dem :D "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Bood: Finns det ett datum för den officiella versionen av mjukvara till icelink +? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
hej wendtan: inte vad jag har hört. Jag förmodar du menar id3-funktionen? Den fungerar som ett tillägg till firmwaren som för övrigt är officiell. Senaste version är 2.04. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Funkar det till buisness navigation också ? Samma programvara? |
|
|
Fan, får inte loss kabeln ur stereon :/ Ska riva ner allt imon är jag har tid... Mvh, Robban |
|
|
>>> Bood Har en 40 GB ipod generation 4 med programvara 3.0.2, BMW E46 MKIII navi v63, Icelink+ v2.04. Har varit problem vid låtbyte hela tiden, använder icelinken i IPod UI mode. Har aldrig varit problem med ipoden när jag inte använder den i bilen. MVH Fredrik |
|
|
FredrikOlsson: Jag har tyvärr inget svar på det. Min funkar perfekt. Maila till Dension och hör vad de tycker. De brukar svara ganska snabbt. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Man måste alltså ha en ipod själv den följer inte med eller? och om man har cd växlare i bilen så kommer man inte kunna att använda den om man koplar in icelink eller?? | |
|
Gurkan28: iPod ingår inte. ice>Link + iPod fungerar som en cd-växlare till stereon och eftersom det inte går att styra mer än 1 växlare slutar den vanliga att fungera. Den ska kopplas ur för att inte orsaka trubbel. FredrikOlsson: Det slog mig nu: du har inte glömt att koppla ur en ev cd-växlare? Det är kanske därför den beter sig konstigt? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Har någon använt id3 konfigurationen på Ice>link plus till en Business RDS? Dvs den som inte har MID utan IRIS? Jag har detta och får ej id3 att fungera. 6a - för det är du värd |
|
|
Kopierat från installationsbeskrivningen: "Text to Iris - [Do Not Use]" Det verkar konstigt att de har gjort en fil som de sedan säger att man inte ska använda. Jag gissar att den kommer att fungera när den officiella versionen kommer. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.